Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACJI OPARTEJ NA INDYWIDUALNEJ PRACY PACJENTA (PRACOWNIKA) Z FIZJOTERAPEUTĄ DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACJI OPARTEJ NA INDYWIDUALNEJ PRACY PACJENTA (PRACOWNIKA) Z FIZJOTERAPEUTĄ DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacji opartej na indywidualnej pracy fizjoterapeuty z pacjentem (pracownikiem) – oba określenia będą w niniejszym Ogłoszeniu stosowane zamiennie. Usługą zostanie objętych maksymalnie 53 pracowników Zamawiającego, przewiduje się 10 godzinnych (60 minut) sesji z fizjoterapeutą dla każdego pracownika. Zamawiający nie wyklucza zmniejszenia liczby pracowników. Każdy ze skierowanych na rehabilitację pracowników posiada indywidualne zalecenia dotyczące rodzaju zabiegów, jakie są dla niego odpowiednie. Zestawienie zaleceń stanowi załącznik nr 1 do postępowania. Opis sposobu świadczenia usługi: Zamawiający wymaga, aby podczas jednej, godzinnej sesji pracy z fizjoterapeutą wykonywane były różne zabiegi z katalogu zaleceń, tak aby wykorzystać cały czas pojedynczej sesji . Rodzaj wykonywanych zabiegów powinien być uzgodniony z pacjentem i przez niego zaakceptowany. Po przeprowadzonej sesji pacjent podpisze listę potwierdzającą odbycie zabiegu. Na liście znajdzie się imię i nazwisko pacjenta, data wykonania zabiegu, nazwa wykonanych zabiegów oraz czas trwania sesji. Zamawiający przekaże wykonawcy wzór listy potwierdzającej odbycie zabiegu. Zastrzega się, że wskazany w umowie czas trwania sesji jednego pracownika (10 h) jest nieprzekraczalny, wykonanie zabiegów o dłuższym czasie trwania niż przewidziany w umowie, nie będzie mogło być przedmiotem roszczenia ze strony Wykonawcy. Zamawiający wyraża zgodę na łączenie i dzielenie godzin pracy z fizjoterapeutą podczas jednej sesji z pacjentem. To oznacza, że można jednorazowo wykonać zabiegi trwające 1,5 h, a innym razem wykonać zabiegi o czasie trwania 0,5 h. Nie dopuszcza się dzielenia i łączenia godzin na części mniejsze niż 30 min. Czas trwania sesji bezwzględnie podlega uzgodnieniu z pacjentem. Cena wskazana w ofercie jest niezmienna niezależnie od rodzaju i ilości wykonywanych podczas sesji zabiegów. Wykonanie zabiegów o wartości wyższej niż wskazana w ofercie nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zabiegów zgodnych z jego ofertą i zaleceniami fizjoterapeutycznymi posiadanymi przez pacjentów. Zamawiający wymaga, aby rodzaj i ilość przeprowadzanych zabiegów była wcześniej uzgodniona z pacjentem skierowanym na rehabilitację. Możliwe jest, po indywidualnych uzgodnieniach, wykonywanie tych samych zabiegów podczas każdej z sesji. Nie jest konieczne, aby podczas realizacji usługi były wykonane wszystkie zabiegi z katalogu zaleceń dla danego pacjenta. Wybór zabiegów z katalogu zaleceń wykonanych w ramach realizacji usługi powinien w pierwszej kolejności uwzględniać stan zdrowia pacjenta. Posiadane przez pacjenta zalecenia mogą być w uzgodnieniu z nim zmienione, pod warunkiem zatwierdzenia zmian przez fizjoterapeutę albo specjalistę fizjoterapii albo specjalistę rehabilitacji medycznej oraz przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu kopii nowych zaleceń. Fizjoterapeuta, po zapoznaniu się z posiadanymi przez pacjenta zaleceniami i przeprowadzeniu wywiadu dotyczącego stanu zdrowia, w uzgodnieniu z pacjentem dokonuje wyboru zabiegu, który będzie wykonany w ramach czasu danej sesji. Zabieg musi być zgodny zaleceniami (ew. zmienionymi zaleceniami) oraz musi mieścić się w jednym z pakietów zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie, o których mowa niżej. Pakiety oferowanych usług Zamawiający dokonuje podziału zaleceń pracowników skierowanych do udziału w projekcie na 3 pakiety: 1. Pakiet 1 – pakiet obowiązkowy, 2. Pakiet 2 – pakiet dodatkowy punktowany 15 pkt, 3. Pakiet 3 – pakiet dodatkowy punktowany maksymalnie 10 pkt. Wykonawca w ofercie wskazuje, nr pakietów objęte ceną ofertową. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi wykonuje zabiegi zgodne z zaleceniami dla pacjentów, mieszczące się w oferowanych pakietach. Wskazana w ofercie cena godziny sesji z fizjoterapeutą jest niezmienna niezależnie od rodzaju i ilości wykonanych zabiegów, mieszczących się w ramach zaoferowanych pakietów. Dotyczy to również sytuacji, w której pacjenci będą żądali wykonania jedynie najdroższych zabiegów zaoferowanych w ramach pakietów, do czego mają prawo, o ile nie ma przeciwskazań medycznych. Zestawienie zabiegów wymaganych w ramach poszczególnych pakietów Nazwa pakietu Zabiegi wchodzące w skład pakietu Rodzaj pakietu Pakiet 1 Kinezyterapia Terapia manualna, Fizykoterapia, Masaż kończyn, Masaż klasyczny, Masaż kręgosłupa, Masaż rozluźniający, Masaż leczniczy, Kinesiotaping, i inne wynikające ze zmienionych zaleceń dla pacjenta Obowiązkowy Pakiet 2 Masaż limfatyczny, Drenaż limfatyczny, Igłoterapia, Terapia powięziowa Punktowany 15 pkt. Pakiet 3 Terapia czaszkowo-krzyżowa, Terapia wisceralna, Rehabilitacja stomatologiczna, Indiba active, Trening autogenny Schultza Punktowany po 2 pkt. za każdy z dostępnych zabiegów, maksymalnie 10 pkt. Szczegółowe warunki realizacji usługi Zamawiający wymaga, aby miejsce świadczenia usługi było oddalone nie dalej niż 8 km od siedziby Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3 (weryfikacja na podstawie najkrótszej trasy wskazanej przez Nawigację Google Map). Wykonawca świadcząc usługi ma spełnić następujące warunki: • posiadać pomieszczenia lub urządzenia odpowiadające określonym wymaganiom • stosować wyroby odpowiadające wymaganiom z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych • zapewniać wykwalifikowany personel - osoby wykonujące zawody medyczne lub spełniające określone kwalifikacje • posiadać przez cały okres realizacji zamówienia umowy w zakresie ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej Miejsce świadczenia usług ma być wyposażone w profesjonalny sprzęt odpowiedni do oferowanych usług. Miejsce świadczenia usług ma zapewniać odpowiedni komfort pacjentom korzystającym z usług (wydzielone pomieszczenia, zorganizowane odpowiednio do oferowanych usług). Wykonawca na żądanie Zamawiającego, przedstawi szczegółowo sposób organizacji procesu świadczenia usług. Termin wykonania usługi od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 roku. Zamawiający wymaga, aby do tego czasu zostały wykonane wszystkie zabiegi dla wszystkich pracowników skierowanych na rehabilitację. Przedłużenie tego terminu może nastąpić wyłącznie w sytuacjach przewidzianych w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu i po akceptacji przez Zamawiającego wyrażonej aneksem do umowy. W innym wypadku wszystkie zabiegi wykonane po tej dacie nie będą mogły być przedmiotem roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Przy szacowaniu ceny usługi należy wziąć pod uwagę, że co do zasady pracownicy będą korzystali z zabiegów poza standardowymi godzinami pracy urzędu (7.30-15.30). Wymaga się, aby data przeprowadzenia sesji została indywidualnie ustalona przez Wykonawcę z pracownikami Zamawiającego skierowanymi na rehabilitację. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu: 1) harmonogram realizacji usługi z uwzględnieniem wszystkich pracowników skierowanych na rehabilitację. Na Wykonawcy będzie ciążył comiesięczny obowiązek aktualizacji harmonogramu. 2) listę osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usługi wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych osób i prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty. Pacjent ma prawo zmienić termin umówionej wizyty na 7 dni przed jej datą. Okres ten może zostać skrócony, o ile Wykonawca wyrazi na to zgodę (indywidualnie dla każdego przypadku). W sytuacji, gdy pacjent nie stawi się w uzgodnionym terminie na realizację usługi (i nie zmieni wcześniej jej terminu lub zgłosi chęć zmiany terminu zbyt późno) sesja przestaje mu przysługiwać. Ilość zaplanowanych do realizacji w ramach usługi godzin sesji ulega zmniejszeniu, a wynagrodzenie Wykonawcy za niewykonane sesje nie przysługuje. W przypadku gdy pacjent bez uzasadnionej przyczyny zaprzestanie uczęszczać na zabiegi, Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie. Zamawiający podejmie działania zmierzające do zapewnienia obecności pacjenta albo do skreślenia go z listy osób skierowanych na zabiegi. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za zrealizowane godziny sesji z fizjoterapeutą. Może się zdarzyć, że Pacjenci, w związku z trwającym stanem epidemii, mogą odmówić wzięcia udziału w zabiegach w obawie o swoje zdrowie. W takim wypadku świadczenie usługi będzie zawieszone. Jeśli zaistnieje taka konieczność, na wniosek którejkolwiek ze stron, termin realizacji zamówienia może zostać odpowiednio wydłużony. W przypadku administracyjnego ograniczenia albo zakazu świadczenia usług będących przedmiotem umowy, czas realizacji zamówienia będzie odpowiednio przedłużony, pod warunkiem, że będzie to możliwe z uwagi na projekt unijny, z którego dofinansowana jest realizacja usługi. Jeżeli realizacja projektu unijnego, z którego dofinansowany jest przedmiot zamówienia, zakończy się przed realizacją usługi, umowa zostaje automatycznie rozwiązana, a Zamawiający zobowiązany będzie zapłacić za usługi wykonane do dnia rozwiązania umowy. Warunki płatności Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie będące iloczynem ilości przeprowadzonych godzin sesji z fizjoterapeutą i ceny jednostkowej jednej godziny wskazanej w ofercie. Podstawą zapłaty wynagrodzenia są wystawione przez Wykonawcę faktury VAT / rachunki częściowe i faktura VAT / rachunek końcowy. Częściowe faktury VAT / rachunki Wykonawca może wystawiać w terminie 10 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego świadczenia usługi za ten miesiąc. Częściowe rozliczenie za dany miesiąc może obejmować wszystkie zrealizowane godziny sesji z fizjoterapeutą w miesiącu, za który wystawiana jest faktura / rachunek. Na potwierdzenie wykonania usługi Wykonawca do każdej faktury / rachunku dołączy listę zawierającą ilość podpisów odpowiadającą ilości odebranych w tym terminie zabiegów przez poszczególnych pacjentów. W trakcie trwania umowy Wykonawca ma prawo wskazać inne lokalizacje świadczenia usługi pod warunkiem, że będą one zlokalizowane w wymaganej odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego. i będą one odpowiadały wyżej opisanym warunkom świadczenia usługi. Wykonawca może realizować usługę z przy udziale podwykonawców o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę. Podwykonawcy muszą spełniać wymagania stawiane Wykonawcy. w zakresie warunków świadczenia usługi i kwalifikacji pracowników. Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron bez podania przyczyny. Okres wypowiedzenia umowy wynosi 60 dni. W celu realizacji umowy, na podstawie art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający podpisze odpowiednie umowy dotyczące przetwarzania danych osobowych z wybranym Wykonawcą, biorąc pod uwagę zakres przetwarzanych danych osobowych i techniczne możliwości zarówno Wykonawcy i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85142100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, iż: posiadają wpis do rejestru podmiotów leczniczych prowadzonego przez uprawniony organ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach