Przetargi.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach Pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3472400 , fax. 58 3472913
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3472400, fax. 58 3472913
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach Pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach Pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej. Pływalnia składa się z 2 basenów : 1) dużego o wymiarach niecki (długość 25 m, szerokość 12,5 m oraz głębokości od 1,40 m do 3,60 m) 2) małego o wymiarach niecki (długość 12,5 m, szerokość 6 m i głębokości 0,90 m do 1.10 m). 2. Szczegółowy opis obowiązków i odpowiedzialności ratowników zawiera zał. nr 2 do umowy. 3. Zamawiający przewiduje, że świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej wyniesie 13 500 godzin w okresie trwania umowy. Podana wartość jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości. Rzeczywiste ilości godzin wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. W okresie 01/07/2016 - 31/08/2016 Zamawiający przewiduje świadczenie usługi w godzinach 12.00 - 20.00. Informacja potwierdzająca świadczenie usług (lub rezygnację) w okresie lipiec, sierpień będzie przekazana Wykonawcy do dnia 01 maja 2016 roku. 5. Usługa ratownictwa wodnego winna być świadczona codziennie, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni i godzin indywidualnie ustalanych przez Zamawiającego (dni i godziny rektorskie). Pływalnie Centrum Sportu Akademickiego są czynne: 1) poniedziałek - piątek: 6.00 - 22.00 2) sobota- niedziela: 6.00 - 22.00 6. Usługi ratownictwa wodnego na pływalni winne być wykonywane zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. nr 208 poz. 1240 z póź. zm oraz zgodnie z innymi aktami prawnymi powszechnie obowiązującymi, uzupełniającymi podaną regulację prawną, a także zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy, określającym zakres obowiązków i odpowiedzialności ratowników pełniących dyżury na pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej. 7. Zadania ratowników podczas pełnienia dyżuru na basenie Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej: 7.1. Dbanie o bezpieczeństwo osób przebywających w wodzie oraz dbanie o ład i porządek w hali basenowej określony w regulaminach wewnętrznych; 7.2. Stałe obserwowanie obszaru basenów i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej poprzez: 1) Przebywanie na swoim stanowisku pracy w okresie trwania dyżuru, 2) Przynajmniej raz na pół godziny obejście niecki basenowej i skontrolowanie stanu bezpieczeństwa oraz ilości osób przebywających w wodzie, 3) Reagowanie na przekroczenie maksymalnej ilości osób w niecce; 7.3. Kontrola poprzez oględziny stanu urządzeń oraz sprzętu i wyposażenia basenu pod względem bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z basenów, a w razie potrzeby czasowe wyłączanie określonych obszarów pływalni, poprzez: 1) Przed objęciem dyżuru sprawdzenie stanu technicznego i umiejscowienia: kół ratunkowych, żerdzi, lin torowych, drabinek wejściowych, stanu glazury dna i ścian niecek oraz stanu wyposażenia punktu sanitarnego, 2) Informowaniu konserwatorów lub kierownika obiektu o wszystkich zagrożeniach i zauważonych usterkach stwarzających niebezpieczeństwo, 3) Niezwłoczne informowanie kierownika obiektu o zaistniałych nieprawidłowościach poprzez telefon oraz wpisanie w Dzienniku pracy ratownika. W razie zaistnienia sytuacji stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa wyłączyć dane urządzenie lub cały akwen, 4) Sprawdzenie stanu technicznego wyposażenia osobistego (gwizdek); 7.4. Oczyszczanie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli ze wszystkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek, poprzez wzrokową lustracja powierzchni oraz dna basenu, a w przypadku stwierdzenia przedmiotów mogących spowodować wypadek natychmiastowe ich usunięcie. W razie niemożności usunięcia przedmiotu poinformowanie konserwatora lub kierownika obiektu; 7.5. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy , poprzez: 1) codzienne, dwukrotne mycie rynienek na plaży dużego basenu oraz spłukanie plaży i ściągnięcie pozostałej wody, 2) na małym basenie - spłukaniu plaży i ściągnięciu wody, a także sprzątnięciu pomieszczeń ratowników, 3) Sprzątanie będzie następować w ciągu dnia o godz. 11:30 w przerwie między zajęciami oraz po ostatnim zakończonym blok, kiedy basen będzie wynajęty; 7.6. Zgodnie z Regulaminem pływalni reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu 7.7. Dokonywanie pomiarów temperatury wody co 2 godziny, poprzez: 1) dokonanie pomiaru temperatury wody, 2) Wprowadzenie wartości na tablice elektroniczne i do dziennika pracy ratownika; 7.8. Skontrolowanie stanu artykułów medycznych, a w przypadku ich braku wnioskowanie o uzupełnienie środków medycznych; 7.9. Sprawdzenie stanu technicznego oraz poprawności działania sprzętu medycznego; 7.10. Bieżące prowadzenie dziennika pracy: 1) Przed objęciem dyżuru sprawdzenie wyznaczonego miejsca pełnionej służby ratowniczej i potwierdzenie własnoręcznym podpisem, 2) W trakcie dyżuru bieżące uzupełnianie wpisów, 3) Bezwzględny obowiązek odnotowania wszelkich zdarzeń i faktów mogących mieć wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystającym z obiektu, 4) Po zakończonym dyżurze i jego zdaniu odnotowanie tego faktu w dzienniku pracy, 5) Po zakończonym dyżurze dokładne opisanie wszystkich sytuacji zaistniałych podczas dyżuru, które nie wymagały zastosowania procedury wypadkowej, 6) Informowanie o zdarzeniach i pozornie niegroźnych wypadkach, poprzez zapisanie w Dzienniku pracy ratownika, a jeżeli zachodzi potrzeba dzienniku pracy punktu sanitarnego; 7.11. Zapobieganie dewastacji i kradzieży mienia, poprzez: 1) Reagowanie na wszelkie manipulacje przy urządzeniach znajdujących się na basenie, 2) Zwracanie uwagi na wnoszone przedmioty, a w przypadkach podejrzanych informowanie kierownika obiektu, 3) Nie dopuszczanie do przenoszenia sprzętu z miejsc wyznaczonych na hali basenowej, 4) Reagowanie na próby niszczenia desek, pływaków i innego sprzętu. 8. Zamawiający zapewnia środki czystości oraz pomieszczenie socjalne dla ratowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 7 200,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - do przetargu na świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach Pływalni Centrum Sportu Akademickiego PG - ZP/284/055/U/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b) do e) następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie zamawiającego i obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.pg.gda.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach