Przetargi.pl
Świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Związek Gmin Gór Świętokrzyskich

Związek Gmin Gór Świętokrzyskich ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 302 50 94 w. 209 , fax. 41 302 61 07
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich
    ul. Partyzantów 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 302 50 94 w. 209, fax. 41 302 61 07
    REGON: 29087713200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Związek Gmin Gór Świętokrzyskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przewozu regularnego osób i bagażu podręcznego w ramach systemu komunikacji publicznej organizowanej przez ZGGŚ od dnia 01.09.2020 do dnia 31.12.2020r. 2. Przedmiot umowy obejmuje świadczenie usługi lokalnego transportu zbiorowego w zakresie przewozu osób, stanowiące połączenie gminy Łagów i msc. Rudki gm. Nowa Słupia z m. Kielce na trasach: a) Łagów- Cedzyna /tam i z powrotem/, z możliwością kontynuowania podróży bez przesiadki do Kielc ul. Grunwaldzka /Szpital/ za dodatkowa opłatą. b) Rudki- Cedzyna /tam i z powrotem/, z możliwością kontynuowania podróży bez przesiadki do Kielc ul. Grunwaldzka /Szpital/ za dodatkowa opłatą. 3. Operator zobowiązuje się wykonać transport w sposób pozwalający pasażerom na bezpośrednie kontynuowanie podroży tym samym pojazdem na trasie Cedzyna - Kielc ul. Grunwaldzka /Szpital/ za dodatkowa opłatą wynikająca z cennika operatora lub jedna opłatą, z tym że rozliczeniu podlegają wyłącznie wozokm na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich. 4. Planowana wielkość pracy eksploatacyjnej wyrażonej w wozokilometrach wynosi 181 222. W tym: Część I - Świadczenie transportu publicznego na trasie Łagów- Cedzyna 1. Łączna wielkość pracy eksploatacyjnej dla linii komunikacyjnych Łagów- Cedzyna objętych niniejszą umową wynosi 113 322 wozokilometry. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje świadczenie usługi lokalnego transportu zbiorowego w zakresie przewozu osób i bagażu podręcznego, stanowiące połączenie gminy Łagów z m. Kielce na trasie: c) Łagów- Cedzyna /tam i z powrotem/, z możliwością kontynuowania podróży bez przesiadki do Kielc ul. Grunwaldzka /Szpital/ za dodatkowa opłatą. 3. Operator zobowiązuje się wykonać transport w sposób pozwalający pasażerom na bezpośrednie kontynuowanie podroży tym samym pojazdem na trasie Cedzyna - Kielc ul. Grunwaldzka /Szpital/ za dodatkowa opłatą wynikająca z cennika operatora lub jedna opłatą z tym, że rozliczeniu podlegają wyłącznie wozokm na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich. i/lub Część II - Świadczenie transportu publicznego na trasie Rudki - Cedzyna 2. Łączna wielkość pracy eksploatacyjnej dla linii komunikacyjnych Rudki- Cedzyna objętych niniejszą umową wynosi 67.900 wozokilometry 3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje świadczenie usługi lokalnego transportu zbiorowego w zakresie przewozu osób i bagażu podręcznego, stanowiące połączenie msc. Rudki gm. Nowa Słupia z m. Kielce na trasach: a) Rudki- Cedzyna /tam i z powrotem/ z możliwością kontynuowania podróży bez przesiadki do Kielc ul. Grunwaldzka /Szpital/ za dodatkowa opłatą. 4. Operator zobowiązuje się wykonać transport w sposób pozwalający pasażerom na bezpośrednie kontynuowanie podroży tym samym pojazdem na trasie Cedzyna – Kielce ul. Grunwaldzka /Szpital/ za dodatkowa opłatą wynikająca z cennika operatora lub jedną opłatą z tym, że rozliczeniu podlegają wyłącznie wozokm na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kursów w trakcie obowiązywania umowy max. 30% planowanych do przejechania wozokilometrów. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmniejszenia ilości kursów w trakcie trwania umowy o 20% pierwotnie planowanych do przejechania wozokilometrów. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik S1 7. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 8. Postanowienia ogólne: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na realizacje części I i/lub części II. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 4) Zamawiający nie dopuszcza i nie wymaga składania ofert wariantowych. 5) Zamawiający wskazuje adres poczty elektronicznej do korespondencji: zggs@zggs.com.pl; Zamawiający wskazuje adres strony internetowej: www.zggs.com.pl 6) Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [PLN]. 7) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9) Zamawiający nie określa wymagań związanych z art. 29 ust. 4 ustawy PZP 10) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 12) Zamawiający nie prowadzi dialogu technicznego. 13) Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców. 14) Zamawiający nie wymaga rejestracji i identyfikacji Wykonawców, w tym określenia wymagań technicznych urządzeń informatycznych. 15) Wymogi zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia zostały szczegółowo wymienione w załączniku do SIWZ S1- opis przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający określa wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, a) nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy, usługi o wartości mniejszej niż 50 tys. zł. b) umów o podwykonawstwo dotyczących dostaw energii elektrycznej, dostaw gazu, usług finansowych oraz dostaw lub usług świadczonych zwykle przez podmioty niemające statusu małego lub średniego przedsiębiorcy. 10. Wymagania Zamawiającego określone w art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: kierowców pojazdów, dyspozytora. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem zamieszczonym niniejszym rozdziale pkt. 2 oraz nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24. ust.1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia, a wskazany wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie: 2.1 spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.2 braku podstaw do wykluczenia 3. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 należy złożyć na wzorach załącznikach do SIWZ, załącznik nr 3 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 przesłanek wykluczenia z postępowania.. 3.1 Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, że: a) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami; b) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty; c) w odniesieniu do Wykonawcy który w świetle przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy podlega wykluczeniu, Zamawiający dopuszcza self – cleaning. W sytuacji zaistnienia podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania - istnieje możliwość przedstawienia przez tego Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności w tym, że: 1) naprawił szkodę lub zadośćuczynił za doznaną krzywdę, 2) podjął konkretne środki techniczne, kadrowe, organizacyjne, odpowiednie do zapobiegania kolejnym przestępstwom lub nieprawidłowemu postępowaniu; w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy. d) ·Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach