Przetargi.pl
„Świadczenie usług przewozu uczniów klas II i III szkół Powiatu Kieleckiego, tj. Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach, Powiatowego Zespołu Szkół w Chmielniku oraz Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie wraz z opiekunami na zajęcia praktycznej nauki zawodu w przedsiębiorstwach biorących udział w przedsięwzięciu”

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25211 Kielce, ul. Wrzosowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44
    25211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług przewozu uczniów klas II i III szkół Powiatu Kieleckiego, tj. Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach, Powiatowego Zespołu Szkół w Chmielniku oraz Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie wraz z opiekunami na zajęcia praktycznej nauki zawodu w przedsiębiorstwach biorących udział w przedsięwzięciu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu uczniów klas II i III szkół Powiatu Kieleckiego, tj. Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach, Powiatowego Zespołu Szkół w Chmielniku oraz Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie wraz z opiekunami na zajęcia praktycznej nauki zawodu w przedsiębiorstwach biorących udział w przedsięwzięciu. 2. Przewidywana liczba młodzieży szkolnej do przewozu na poszczególnych trasach została określona w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Podane liczby młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany ilości przewożonych osób na poszczególnych trasach na większą lub mniejszą od podanej w zestawieniach do +/- 2 osób, o czym Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dowozu uczniów na zajęcia. 4. Obowiązki Wykonawcy: 1). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pojazdami odpowiednio przystosowanymi do przewozu osób, z ilością miejsc siedzących zapewniających dowóz wszystkich uczestników projektu na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. Wykonawca zapewnia pasażerom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 2). Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji zleconego zamówienia muszą spełniać warunki do przewozu osób określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (t.j. Dz.U. z 2017, poz.1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.). 3). Pojazdy muszą zapewniać wszystkim pasażerom miejsca siedzące. Wnętrza pojazdów muszą być wyposażone w sprawny system ogrzewania w okresie jesienno – zimowym oraz klimatyzację w okresie wiosenno – letnim. 4). Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać aktualne badania techniczne. 5). Wykonywanie usługi musi się odbywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu. 6). Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP z ważnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia. 5. Wykonawca będzie świadczył usługi we wszystkie dni powszednie, w które dzieci zgodnie z planem zajęć winny odbywać zajęcia szkolne. Okresy ferii zimowych, przerwy wakacyjne są dniami, w których nie wykonuje się przywozów oraz odwozów uczniów a ich terminy zostały przedstawione w załącznikach nr 1do SIWZ. 6. Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załącznikach nr 1do SIWZ. 7. Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu dowozu w trakcie realizacji umowy, po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy, w tym rezygnacji z wybranych kursów, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć lub rezygnacji z kursów z powodu sposobu organizacji zajęć edukacyjnych w danej szkole (np. wycieczki szkolne, dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych, rezygnacji odbywania praktycznej nauki zawodu u danego przedsiębiorcy, rezygnacji z realizacji projektu). O zmianie bądź rezygnacji z kursów Wykonawca poinformowany zostanie przez Zamawiającego na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dowozu uczniów na zajęcia. 10. Wykonawca zapewni przewóz dzieci samochodami do przewozu osób, w tym też celu po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, aktualne badania techniczne, ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW pojazdów użytych do realizacji niniejszego zamówienia a także inne wymagane obecnie obowiązującymi przepisami dokumenty. 11. Zamawiający wyklucza możliwość umieszczania na pojazdach dowożących młodzież reklam produktów, których sprzedaż jest zabroniona osobom niepełnoletnim. 12. W przypadku awarii pojazdów wszelkie koszty napraw ponosi Wykonawca, a w razie niemożności naprawy i kontynuowania przejazdów w terminach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, zapewni inny sprawny technicznie pojazd bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas podstawienia auta zastępczego w razie zaistnienia awarii nie może przekroczyć 60 minut. W przypadku niemożności podstawienia auta zastępczego w czasie zadeklarowanym w swojej ofercie, Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 13. W przypadku nie podstawienia przez Wykonawcę auta zastępczego w czasie zadeklarowanym w swojej ofercie, Zamawiający wynajmie pojazd zastępczy na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz ewentualnie naliczy stosowne kary umowne. 14. W razie awarii pojazdu przewożącego dzieci i młodzież szkolną, Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za bezpieczne oczekiwanie osób, w szczególności osób nieletnich do czasu zapewnienia samochodu zastępczego lub usunięcia awarii. 15. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. W celu ustalenia faktycznej liczby przejechanych kilometrów, osoby upoważnione przez Zamawiającego (osoby sprawujące opiekę nad uczniami z ramienia szkoły), każdorazowo ustalą stan licznika pojazdu: • w momencie rozpoczęcia danego kursu przed budynkiem szkoły; • po przyjeździe na miejsce odbywania praktyk; • przed wyjazdem z miejsca odbywania praktyk; • po przyjeździe pod budynek szkoły. Dane o stanie licznika i ilości przejechanych kilometrów zostaną zawarte w Karcie przewozu (załącznik do wzoru umowy) i potwierdzone przez kierowcę obsługującego daną trasę. Wykonawca przedstawi je wraz z rozliczeniem danego miesiąca realizacji umowy i na ich podstawie wystawi fakturę z 14 dniowym terminem płatności. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy jak za własne działania i zaniechania. 18. W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące dzieci i młodzież szkolną będą ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie będzie zalegał lód i śnieg. Stopnie nie będą śliskie. 19. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować dokonania zmiany opon letnich na zimowe, niezwłocznie po wystąpieniu warunków zimowych o ile nie zostaną zmienione wcześniej. 20. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług pojazdami, gdzie ilość przewożonych osób nie może być większa niż określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. 21. Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców zapoznał się z wyznaczonymi trasami w celu sprawdzenia warunków związanych z zadaniem, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny usługi. 22. Oferta Wykonawcy musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy. 23. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu przewożenia przez Wykonawcę innych osób. 24. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę pojazdów dostosowaną do ilości przewożonych osób celem bezpiecznej i terminowej realizacji zamówienia. 25. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 27. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 28. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 29. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących działalność operacyjną, polegającą na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późn. zm.), lub odpowiadające mu formy zatrudnienia określone w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przez działalność operacyjną osób realizujących przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie pracę kierowców pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem, posiadających stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - osoby zatrudnione przez cały okres wykonywania przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:5000zł słownie pięć tysięcy 00/100zł 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.10.2018 roku do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 62 1560 0013 2037 3600 2000 0015 w Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym na Świadczenie usług przewozu uczniów klas II i III szkół Powiatu Kieleckiego, tj. Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach, Powiatowego Zespołu Szkół w Chmielniku oraz Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie wraz z opiekunami na zajęcia praktycznej nauki zawodu w przedsiębiorstwach biorących udział w przedsięwzięciu” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę stosownej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” 2. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według proponowanego wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach