Gmina Gorzyce ogłasza przetarg
- Adres: 39-432 Gorzyce, ul. Sandomierska 75
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8361801, 8362075, 8362408 , fax. 015 8362209
- Data zamieszczenia: 2016-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
ul. Sandomierska 75 75
39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie
tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, fax. 015 8362209
REGON: 83040916900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2016/2017. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce do miejsca zamieszkania 1) Trasa I - Zalesie Gorzyckie - Pączek Gorzycki - Szkoła Podstawowa nr 1 w Gorzycach Zespół Szkół w Gorzycach, 36 uczniów; 2) Trasa II - Motycze Poduchowne - Przedszkole/Zespół Szkół w Gorzycach, 25 uczniów; 3) Trasa III - Orliska - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokolnikach, 32 uczniów; 4) Trasa IV - Wrzawy - Zespół Szkół we Wrzawach, 39 uczniów (trasa Pasternik - Kawęczyn - Dąbrowa - Łapiszów), 5) Trasa V - Trześń - Zespół Szkół w Gorzycach, 6 uczniów; 6) Trasa VI - Furmany - Trześń Zabrody - Trześń - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokolnikach, 17 uczniów. Łączna długość tras ok. 35 km. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych tras. 2. Wykonawca sprawuje opiekę i ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na trasie przewozu. 3. Przewóz dzieci odbywać się będzie w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół. 4. W przypadku zmiany ustawowych dni nauki szkolnej lub podziału godzin Wykonawca zostanie powiadomiony przez dyrektorów szkół o zmianie terminu lub godzinach dowozu. 5. Liczba uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 6. Potwierdzeniem prawa do korzystania z przejazdu uczniów jest bilet miesięczny szkolny, ważny wraz z legitymacją, wystawiony przez Wykonawcę na podstawie imiennej listy uczniów przedstawionej przez dyrektorów szkół. 7. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 8. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę autobusem zastępczym zgodnie z rozkładem jazdy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601710007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia autobusu zastępczego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gorzyce.itl.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną