Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
REGON: 531412792 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe.glucholazy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przewozu pasażerów na liniach komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy Głuchołazy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu pasażerów na liniach komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy Głuchołazy. Przez linie komunikacyjne komunikacji miejskiej Zamawiającego należy rozumieć połączenia komunikacyjne na sieci dróg wraz z oznaczonymi miejscami do wsiadania i wysiadania pasażerów, zamykające się w granicach administracyjnych miasta Głuchołazy i sołectw Konradów, Bodzanów, Pokrzywna ustalone Zarządzeniem nr 659-PR.153.2016 Burmistrza Głuchołaz z dnia 29 czerwca 2016r. w sprawie wprowadzenia bezpłatnych usług przewozowych na terenie miasta i gminy Głuchołazy ( załącznik nr 5 do SIWZ). Zakres zamówienia. Usługa przewozu pasażerów będzie świadczona na liniach: - nr 1 Głuchołazy- dworzec autobusowy – Konradów – Głuchołazy-dworzec autobusowy, - nr 2 dworzec autobusowy- Kolonia Jagiellońska – dworzec autobusowy, - nr 3 Głuchołazy- dworzec autobusowy- Bodzanów – Głuchołazy –dworzec autobusowy, - nr 4 Głuchołazy -dworzec autobusowy –Pokrzywna –Głuchołazy –dworzec autobusowy Zamawiający zakłada, że w całym okresie realizacji zamówienia (od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.), minimalna planowana łączna ilość wozokilometrów wyniesie 68.372 wozokilometrów. Szczegółowe zestawienie ilości wozokilometrów i liczby dni świadczenia usługi zawiera zestawienie - załącznik nr 5a do SIWZ. Kilometry dojazdowe i zjazdowe wykonywane będą na koszt Wykonawcy. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ww. planowanej ilości wozokilometrów w związku z koniecznością dokonania korekt tras linii i rozkładów jazdy, wynikających z wprowadzanych objazdów spowodowanych remontami dróg, awariami układu sieci drogowej lub powodu innych przyczyn i potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zakłada, że planowana pętla (1 kurs do wykonania) obejmująca linie komunikacyjne nr 1,2,3 będzie miała długość 28 km, a pętla (1 kurs do wykonania) na linii komunikacyjnej nr 4 będzie miała długość 24 km. Zamawiający przewiduje do wykonania na liniach komunikacyjnych nr 1,2,3: - 7 pętli w dni robocze, - 5 pętli w soboty, - 4 pętle w niedzielę i święta, Zamawiający przewiduje do wykonania na linii komunikacyjnej nr 4: - 4 pętli w soboty, - 4 pętle w niedzielę i święta, Zamawiający zastrzega, że linia komunikacyjna nr 4 będzie uruchomiona w okresie od 28.04.2018 do dnia 30.09.2018r. Zamawiający wymaga wykonania usługi: - w dni powszednie i soboty w godzinach od 5.00 do 21.00 (16h dziennie), - w niedziele i święta przez 8h dziennie, Zamawiający zakłada, możliwość zmiany liczby i usytuowania przystanków w trakcie realizacji umowy. Wykonawca wykona usługę zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez Zamawiającego rozkładem jazdy. Zamawiający wymaga świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia autobusami spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym i w przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy, w szczególności wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę minimum 1 (jednym) autobusem: -posiadającym co najmniej 30 miejsc, w tym 20 miejsc siedzących, -wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2005 roku, -wyposażonym w co najmniej dwoje podwójnych drzwi otwieranych pneumatycznie. -przystosowanym do przewozu wózka dziecięcego razem z dzieckiem, wózka inwalidzkiego razem z osobą niepełnosprawną, oraz osób o ograniczonej zdolności ruchowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 1 autobus zastępczy, gwarantujący ciągłą obsługę linii, posiadającym co najmniej 30 miejsc w tym 20 miejsc siedzących, wyposażonym w co najmniej dwoje podwójnych drzwi otwieranych pneumatycznie i przystosowanym do przewozu wózka dziecięcego razem z dzieckiem, wózka inwalidzkiego razem z osobą niepełnosprawną, oraz osób o ograniczonej zdolności ruchowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy wykaż, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, to jest, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ),wraz z wykazem części zamówienia , których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru załączonego do formularza oferty, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 3) zobowiązania wymagane postanowieniami SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5)Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Informację o wystąpieniu tzw. mechanizmu odwróconego (odwrotnego) obciążenia podatkiem VAT – w przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przepisem art. 91 ust. 3a ustawy PZP wykonawca zobowiązany jest składając ofertę poinformować czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Obowiązek doliczenia podatku VAT przez zamawiającego do przedstawionej w ofercie ceny znajdzie zastosowanie w szczególności w przypadkach przewidzianych w art. 17 ustawy o VAT. 6) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca zamierza do oferty załączyć dokumenty lub informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, to zobowiązany jest wszystkie dane objęte klauzula „tajemnica przedsiębiorstwa” umieścić w oddzielnej kopercie opisanej: „Informacje stanowiące tajemnicą przedsiębiorstwa" oraz dołączyć do pozostałej części oferty. W przypadku nie zastosowania się do tych zaleceń, odpowiedzialność za ujawnienie zastrzeżonych informacji podczas procedury otwarcia ofert lub podczas jej sprawdzania ponosi wykonawca. Wykonawca musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Ustawy, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2024-04-02 - Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Prószków, do szkół specjalnych w Opolu oraz do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2024 roku
Dodano: 2023-11-16 - Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Turawa
Dodano: 2023-10-01 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Tarnów Opolski do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-09 - Świadczenie usług przewozowych na terenie Gminy Turawa (z podziałem na dwie części)
Dodano: 2022-12-17 - Transport sanitarny
Dodano: 2022-12-06 - Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich
Dodano: 2022-10-26 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2022/2023 – etap I
Dodano: 2022-09-30 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
Dodano: 2022-08-23 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów i dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 w części nr 1.
Dodano: 2022-08-11