Przetargi.pl
Świadczenie usług przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95100 Zgierz, ul. Parzęczewska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7144332, 7144505 , fax. 427 144 530
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
    ul. Parzęczewska 35
    95100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 7144332, 7144505, fax. 427 144 530
    REGON: 67763600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usług przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 50.53.14.00-0. 6.3. Zakres prac obejmuje: a) Przeglądy konserwacyjne dźwigów w zakresie i sposobie ustalonym obowiązującymi przepisami prawa ( tj. ustawą o Dozorze technicznym z dnia 12.12.2000 r . - określająca zasady zakres i formy dozoru technicznego. i rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 roku, w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji transportu bliskiego- określającym ogólne warunki eksploatacji), dokumentacją techniczno – ruchową i przepisami Urzędu Dozoru Technicznego o budowie i eksploatacji elektrycznych dźwigów pionowych. b) Zapewnienie pogotowia dźwigowego gwarantującego interwencję w przypadku awarii dźwigu w dni robocze i święta, przez całą dobę. c) Wykonywanie napraw, d) Uczestnictwo w badaniach okresowych dźwigów przeprowadzanych przez rzeczoznawcę Urzędu Dozoru Technicznego raz do roku lub częściej w przypadku takiej konieczności częściej. 4. Wykaz dźwigów objętych zamówieniem: Lp. /Rok budowy /nr rej /nr fabryczny / ilość przystanków /udźwig 1. /1982 / 31140001375 /A-12172 / 4 /1000 kg 2. /2005 / 3114002867 /OH-100302 / 2 /1000 kg 3. /1964 / 3114002511 /10963 /2 / 100 kg 4. /1979 / 3114062411 /A4247 /4 /500 kg 5. /2011 / 3114004092 /OH-1600 518 / 4 /1600 kg 6. /2016 / 31140005564 /OH-1600 665 /3 /1600 kg 5. Dokumentacja techniczno- ruchowa ( Książki rewizji ) dźwigów są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Usługi napraw i pogotowia dźwigowego będące przedmiotem zamówienia realizowane będą w oparciu o telefoniczne zgłoszenie przez pracownika Działu Technicznego, określające rodzaj usługi. 6. Świadczenie usług przeglądów konserwacyjnych odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, raz w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego- zgodnie z terminami określonymi przez Dozór Techniczny. Zamówienie o wartości poniżej 221 000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów – składanych wraz z ofertą: a) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, b) Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 5.1a) i 5.1.b) SIWZ. c) Ogólny Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Formularz cenowy- Załącznik nr 2 do SIWZ. d) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. f) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pk. 2.4. i 2.7. SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach