Przetargi.pl
Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów w ramach projektu „Aktywny Senior!”

Urząd Gminy Łomazy ogłasza przetarg

  • Adres: 21532 Łomazy, Plac Jagielloński
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 417 003 , fax. 833 417 021
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łomazy
    Plac Jagielloński 27
    21532 Łomazy, woj. lubelskie
    tel. 833 417 003, fax. 833 417 021
    REGON: 54556850000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomazy.pl; www.uglomazy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów w ramach projektu „Aktywny Senior!”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług prowadzenia zajęć w ramach projektu „Aktywny Senior!”. Miejsce świadczenia usług: Gminny Ośrodek Kultury, Gminna Biblioteka Publiczna, Hala Sportowa Zespołu Szkół - lokale mieszczą się przy ulicy Szkolnej 18A w Łomazach, Remiza OSP przy ulicy Małobrzeskiej 13 w Łomazach, Świetlica w Studziance, Świetlica w Huszczy, budynek poszkolny w Dubowie oraz Szkoła w Huszczy. Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający. Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: • przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu; • przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Lubelskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; • informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa; • przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; • prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; • przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; • współpracy z Koordynatorem Projektu; • zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; • współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; • umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; • udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking wymagane jest wykształcenie wychowanie fizyczne potwierdzone dyplomem, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć nordic walking – zaświadczenie ukończenia kursu lub szkolenia. W zakresie Część 2 – prowadzenie zajęć z rękodzieła wymagane są zdolności z zakresu rękodzieła lub twórczości ludowej, potwierdzone np. referencjami, rekomendacjami – zaświadczenie, bądź wykształcenie o kierunku artystycznym potwierdzone dyplomem. W zakresie Część 3 – prowadzenie warsztatów instrumentalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne udokumentowane dyplomem, bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć instrumentalnych potwierdzone rekomendacjami lub referencjami. W zakresie Część 4 – prowadzenie poradnictwa zdrowotnego wymagane jest wykształcenie fizjoterapeutyczne potwierdzone dyplomem, bądź posiadanie kursów uprawniających do prowadzenia tego typu zajęć – zaświadczenie ukończenia kursu lub szkolenia. W zakresie Część 5 – prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego wymagane jest doświadczenie w branży bankowej i/lub ubezpieczeniowej potwierdzone rekomendacjami lub referencjami, bądź wykształcenie ekonomiczne udokumentowane dyplomem. W zakresie Część 6 – prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku wymagane są kwalifikacje do wykonywania zawodu kosmetyczka lub stylista potwierdzone zaświadczeniem kurs/szkolenie do wykonywania powyższych zadań, bądź doświadczenie potwierdzone rekomendacjami lub referencjami W zakresie Część 7 – prowadzenie zajęć z aquaaerobicu wymagane są kwalifikacje/posiadanie kursu/szkolenia do prowadzenia tego typu zajęć poświadczone zaświadczeniem, bądź referencje/rekomendacje o prowadzeniu tego typu zajęć. W zakresie Część 8 – opiekun grupy na spotkania okazjonalne wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna, a także umiejętność organizacji spotkań integracyjnych potwierdzone rekomendacjami albo referencjami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach