Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W OTWOCKU ORAZ POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Powiat Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778-1-300 , fax. 22 778-1-302
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
    ul. Górna 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778-1-300, fax. 22 778-1-302
    REGON: 01326868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W OTWOCKU ORAZ POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz wskazanych powiatowych jednostek organizacyjnych (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku wraz z obsługiwanymi jednostkami, Oświata Powiatowa w Otwocku wraz z obsługiwanymi jednostkami, Zarząd Dróg Powiatowych w Karczewie, Publiczna Biblioteka Powiatowa w Otwocku). 2. Zakres zamówienia polega w szczególności na: 1) stałym doradztwie prawnym w zakresie rozwiązywania problemów prawnych związanych z bieżącą działalnością wydziałów Starostwa Powiatowego w Otwocku, 2) udzielaniu porad prawnych, konsultacji prawnych i udzielanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do wykonywanych przez powiat zadań w terminie 5 dni roboczych od dnia ich złożenia wniosku o jej wydanie, 3) współudziale przy opracowywaniu statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów powiatu, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych powiatu, 4) udziale w opracowywaniu projektów przepisów prawa miejscowego, 5) udziale w opracowywaniu i uzgadnianiu oraz opiniowanie pod względem formalno- prawnym i parafowanie aktów prawa wydawanych przez Zarząd Powiatu oraz projektów uchwał Rady Powiatu i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności Zamawiającego, 6) udziale w sesjach Rady Powiatu, w razie potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego w posiedzeniach Zarządu Powiatu i Komisjach Rady Powiatu, 7) udziale w razie potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego w przetargach, rozprawach administracyjnych oraz innych spotkaniach, 8) opiniowaniu projektów umów, porozumień, uzgodnień, pism i innych dokumentów oraz uczestnictwie w negocjacjach nad ich tworzeniem, 9) opiniowaniu korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, 10) opiniowaniu projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień, 11) opiniowaniu dokumentacji przygotowanej w oparciu o przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 12) udziale w negocjacjach warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat Otwocki i Starostę reprezentującego Skarb Państwa, opiniowanie projektów tych umów i porozumień, 13) współdziałaniu w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa, 14) pomocy przy opracowywaniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach obywateli, 15) reprezentowaniu Zleceniodawcy w mediach, w sytuacjach, których Zleceniodawca uzna za wskazane, 16) sporządzaniu opinii prawnych, ekspertyz, analiz i komunikatów prawnych, 17) prowadzeniu konsultacji prawnych, w tym konsultacje i doradztwo w zakresie spraw wynikających z Kodeksu pracy i umów cywilno-prawnych dotyczących zatrudnienia pracowników, 18) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach lub negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego lub zawarcie ugody, 19) wskazywaniu propozycji rozwiązywania problemów prawnych, 20) współudziale w organizowaniu szkoleń wewnętrznych, szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych, 21) informowaniu Zarządu Powiatu o zadaniach powiatu wynikających z nowych lub znowelizowanych przepisów prawnych, informowanie o zmianach w przepisach prawnych, udzielanie wyjaśnień i porad prawnych dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawnych, 22) udział w imieniu Zamawiającego , w ramach uzyskanych pełnomocnictw, w spotkaniach i naradach z organami administracji publicznej oraz podmiotami gospodarczymi, 23) zastępstwo prawne i procesowe we wszystkich sprawach z związanych z działalnością Powiatu Otwockiego oraz Skarbu Państwa - Starosty Otwockiego, 24) zastępstwo procesowego przed urzędami i organami orzekającymi, a przede wszystkim sądami powszechnymi, administracyjnymi i egzekucyjnymi, ogólnymi i szczególnymi organami administracji państwowej, samorządowej oraz sądami polubownymi, w tym przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym (SKO), Urzędem Skarbowym, RIO, NIK przed Krajową Izbą Odwoławczą, w sprawach związanych z działalnością powiatu oraz Skarbu Państwa - Starosty Otwockiego, 25) opracowanie projektów pism sądowych, projektów pism do organów ścigania oraz innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, egzekucyjnymi, cywilnymi i karnymi, 26) prowadzeniu rejestru spraw sądowych i egzekucyjnych prowadzonych na zlecenie Zamawiającego i udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego , 27) doradztwo oraz prowadzenie spraw dotyczących funkcji ( w tym opiniowanie i parafowanie uchwał zgromadzenia wspólników) zgromadzenia wspólników Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku, 28) Wykonywaniu innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych ze świadczeniem usług prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY w stałej obsłudze prawnej powiatu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach