Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 52-114 Wrocław, Warszawska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 428 631, , fax. 713 465 172
- Data zamieszczenia: 2018-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Warszawska 2
52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 428 631, , fax. 713 465 172
REGON: 931082610 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : Usługę kompleksowego prania bielizny szpitalnej w szacunkowej ilości 156 720,00 kg za okres 24 miesięcy wg. zasad określonych w umowie nr …/2018 (projekt) - załącznik nr 3 do SIWZ oraz wg "Zasad utrzymania czystości bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej" - załącznik nr 1 do umowy. b) Odbiór brudnej bielizny i odzieży ochronnej z magazynu Zamawiającego za pokwitowaniem w "Dziennym zestawieniu zbiorczym" - załącznik nr 2 do umowy. c) Dostawę czystej bielizny do magazynu Zamawiającego za pokwitowaniem w "Dziennym zestawieniu zbiorczym" - załącznik nr 2 do umowy. d) Odbiór z magazynu Zamawiającego bielizny i odzieży ochronnej, przeznaczonej do powtórnego prania za pokwitowaniem w "Dziennym zestawieniu zbiorczym - reklamacja" - załącznik nr 3 do umowy. e) Dostawę reklamowanej czystej bielizny do magazynu Zamawiającego za pokwitowaniem w "Dziennym zestawieniu zbiorczym - reklamacja" - załącznik nr 3 do umowy. 2. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą stałe osoby odpowiedzialne za sporządzanie "Dziennego zestawienia zbiorczego". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 855.90 PLN (słownie: siedem tysięcy osiemset pięćdziesiąt pięć 90/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-11-15 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPS S.A. 67 1930 1073 2210 0216 0748 0005 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
Dodano: 2024-01-09 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
Dodano: 2023-12-31 - Usługi pralnicze
Dodano: 2023-11-06 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
Dodano: 2023-09-29 - Kompleksowa usługi prania i dezynfekcji oraz odbioru i dostawy bielizny szpitalnej z oddziałów dziecięcych i dorosłych, materacy, poduszek, kołder, koców i (...)
Dodano: 2023-09-24 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
Dodano: 2023-06-29 - Usługi pralnicze dla „ Uzdrowisko Szczawno-Jedlina” S.A.
Dodano: 2023-06-19 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
Dodano: 2023-05-24 - Świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2023-04-07