Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5511228 w. 241 , fax. 58 550 70 06
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
    ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
    81-731 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 58 5511228 w. 241, fax. 58 550 70 06
    REGON: 19134832100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81 – 731 Sopot, które będą obejmowały: odbiór, pranie, maglowanie, dezynfekcję, dostarczenie wypranego asortymentu do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy 2. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 3. Środki transportu muszą spełniać wymogi sanitarne. 4. Pralnia musi spełniać wymagania jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia przeznaczone do prania bielizny szpitalnej. 5. Wykonawca musi stosować środki piorące i dezynfekujące posiadające atesty do prania i dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej. 6. Odbiór brudnej bielizny i dostarczanie czystej odbywać się będzie dwa razy w tygodniu: we wtorki i czwartki w godzinach od 10:00 do 12:30 7. Wykonawca odbiera asortyment z siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający przekazuje Wykonawcy uprzednio przeliczony i sprawdzony jakościowo asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone numerem oddziału sanatorium i z wyszczególnioną ilością asortymentu. Potwierdzeniem przekazania asortymentu Wykonawcy jest dokument wystawiony przez Zamawiającego określający ilości przekazanego asortymentu. 9. Jakiekolwiek zastrzeżenia do ilości przekazanego asortymentu i jego uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest zgłosić następnego dnia po odbiorze od Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego wyprany asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone jak w pkt.8. Potwierdzeniem przekazania Zamawiającemu asortymentu po wykonanej usłudze jest dokument wystawiony przez Wykonawcę określający ilości zwracanego asortymentu. 11. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy wszelkich zastrzeżeń co do ilości, jakości prania i ewentualnych uszkodzeń wypranego asortymentu najpóźniej w 48 godzin (tj: dwa dni robocze) po odbiorze od Wykonawcy. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzeń lub braku asortymentu Wykonawca Zobowiązany jest do naprawienia szkody. 13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego źle wykonanej usługi pralniczej, Wykonawca zobowiązany jest do powtórnego wykonania usługi na własny koszt. 14. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Upoważnienie do podpisania oferty lub stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach