Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Zegrzyńska 121
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (47) 725 52 57
  • Data zamieszczenia: 2024-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
    ul. Zegrzyńska 121
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. (47) 725 52 57
    REGON: 011968687
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.6. W nawiązaniu do art. 455 ust. 1 ustawy strony mają prawo do zmiany treści umowy:1) Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy;2) Zamawiający, w związku ze specyfiką funkcjonowania jednostki i możliwością zmniejszenia się liczby słuchaczy i pracowników, zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia. Z tytułu niezrealizowania tej części zamówienia Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe i prawne. Minimalne wynagrodzenie dla Wykonawcy w takim przypadku wyniesie 120 000,00 złotych brutto. Minimalne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie po zastosowaniu aukcji elektronicznej.7. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.8. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.9. Termin wykonania zamówienia: od dnia 14 kwietnia 2024 r. do dnia 13 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.10. Miejsce wykonania zamówienia: Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej; Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. W tym przypadku Wykonawcy muszą posiadać i dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem usługi na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych);4) Zdolności technicznej lub zawodowej;a) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować zapleczem osobowym i technicznym zapewniającym płynną realizację niniejszego zamówienia w tym środków transportu dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC dla pojazdów, którymi będzie świadczona usługa a w szczególności dysponować, co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotów objętych niniejszym zamówieniem – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;b) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 (jedną) usługę odpowiadającą swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach