Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH

Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
    ul. Karowa 2 2
    00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
    REGON: 00137222900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących: pranie wodne, dezynfekcję, prasowanie, maglowanie, kompletowanie: 1. bielizny płaskiej: prześcieradła, poszwy, poszewki, koszule, podkłady, ręczniki, ścierki, serwetki, pieluchy, obrusy, itp. 2. bielizny noworodkowej: śpiochy, kaftaniki, czapeczki, kocyki itp.; 3. bielizny operacyjnej: prześcieradła, podkłady, serwety, bluzy, spodnie, sukienki, pokrowce itp. 4. fartuchów chirurgicznych pełnobarierowych wielorazowego użytku, 5. bielizny fasonowej ochronnej w tym: marynarki, żakiety, spódnice, spodnie, fartuchy, t-shirty, peleryny, bluzy polarowe, koszule flanelowe, kurtki, bluzy i spodnie fioletowe, 6. kocy, poduszek, narzuty, kołder, firan, zasłon , maty w tym: parawanowych, prysznicowych i nosideł, kombinezony do fototerapii, rogale i gniazdka z wkładem styropianowym, materacyki noworodkowe, 7. mopów bawełnianych. Szacunkowy wykaz ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilości wskazane mogą ulec zmianie. II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej: a) Odbiór brudnej bielizny codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.7.30-8.30; b) Załadunek brudnej bielizny, c) Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, d) Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny. e) Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny szpitalnej z chwilą jego pobrania i załadunku; f) Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych. 2. Pranie brudnej bielizny: a) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek, b) Wykonawca zobowiązuje się do osobnego prania każdego rodzaju asortymentu opisanego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1, c) Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); d) Bielizna po praniu winna być: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, dająca poczucie świeżości i czystości. e) Wszystkie wstawki kolorowe w ubraniach lekarskich nie mogą być odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane tj. nie pourywane. f) Fartuchy i bielizna fasonowa personelu, z wyjątkiem odzieży operacyjnej powinny być prasowane, g) Stosowane środki w procesie odkażania, prania nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać fosforanów oraz muszą być przeznaczone w podmiotach wykonujących działalność lecznicza; h) Maszyny i urządzenia stosowane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów); i) Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; j) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. k) Maksymalny czas prania bielizny - 24 h 3. Dostawę i transport czystej bielizny: a) Dostawy czystej bielizny codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 6.30-7.00; b) Transport czystej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny, c) Rozładunek bielizny, d) Czysta bielizna będzie dostarczana: - posegregowana asortymentowo, - zapakowana w worki foliowe (zgrzane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem; - bielizna fasonowa (fartuchy, marynarki, żakiety, koszule) dostarczane uprasowane w stanie powieszonym pojedynczo,zafoliowane - bielizna fasonowa (bluzy i spodnie fioletowe) apteki dostarczane uprasowane, złożone i pojedynczo zafoliowane, zamknięte zgrzewem. - w opakowaniach umożliwiających odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania oraz potwierdzenie, że jest bielizną Zamawiającego, - każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotność 10 szt., lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu). Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostaną ustalone między stronami; e) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową. III. Wymagania Zamawiającego 1. Pralnia, w której wykonywana będą usługa musi spełniać wymagania dotyczące prania bielizny z podmiotów wykonujących działalność leczniczą zapewniającej wymagania sanitarno-higieniczne będącej pod nadzorem właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego. 2. Wykonawca zapewni technologie prania w oparciu o profesjonalne środki i preparaty dopuszczone do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo mikrobiologiczne prania. 3. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia niezapowiedzianych, jak i okresowych kontroli w celu sprawdzenia prawidłowości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Negatywne wyniki kontroli mogą stanowić podstawę do rozwiązania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia tzw. wizji lokalnej w pralni Wykonawcy przed podpisaniem umowy lub w trakcie jej trwania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli bakteriologicznej wypranego asortymentu na terenie Szpitala i poinformowania Wykonawcy o ich wynikach. 5. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy będzie przewożony samochodami odpowiednio przystosowanymi do przewożenia bielizny brudnej i czystej posiadającymi aktualną opinię właściwego Państwowego Inspektoratu Sanitarno - Epidemiologicznego. 6. Zamawiający wymaga, aby świadczona przez Wykonawcę usługa była zgodna z systemem zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważnym w zakresie przedmiotu zamówienia dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usługi (w szczególności bielizny operacyjnej i noworodkowej) w tzw. trybie interwencyjnym, w następujących przypadkach: a) w razie braku czystej bielizny Wykonawca będzie poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu, b) w okresie kumulacji dni wolnych, w dniu poprzedzającym święto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CZAS WYKONANIA USŁUGI W TRYBIE INTERWENCYJNYM
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach