Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Prusicka 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 120 920 , fax. 713 121 498
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
    ul. Prusicka 53-55
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 120 920, fax. 713 121 498
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych z zachowaniem barier bakteriologicznych oraz norm i parametrów wymaganych dla bielizny szpitalnej wraz z transportem. 2. Szacunkowa łączna ilość suchej bielizny szpitalnej (w kg) na okres 24 m-cy: 115 838. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia, jednak nie więcej niż o 20%. 3. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia następującego po dniu podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 19.03.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt. 1. SIWZ- wg wzorów załączników nr 2 i 3 do SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach