Przetargi.pl
świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Szczecińskiego w zakresie druku i dostawy książek oraz czasopism specjalistycznych w okresie od 01.06.2017 roku do 31.05.2018 roku (12 m-cy.)

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 001208777
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Szczecińskiego w zakresie druku i dostawy książek oraz czasopism specjalistycznych w okresie od 01.06.2017 roku do 31.05.2018 roku (12 m-cy.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Szczecińskiego w zakresie druku i dostawy książek oraz czasopism specjalistycznych w okresie od 01.06.2017 roku do 31.05.2018 roku (12 m-cy) 1. Dla druku książek i czasopism oznaczonych symbolem ISBN i ISSN należy wycenić druk i oprawę. Wykonanie produktów wyszczególnionych w tabelach I-V realizowane będzie przy użyciu materiałów i surowców własnych Wykonawcy. Przedmiot zamówienia Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy w formie plików elektronicznych. Wyprodukowane towary wyszczególnione w tabelach I-V Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, przenosząc jednocześnie na niego prawa do rozporządzania tymi towarami jak właściciel. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są podać wartość netto dla poszczególnych elementów zadania, stawkę VAT i wartość brutto. 3. Wykonawca winien zapewnić na własny koszt transport przedmiotu zamówienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Szczecina wraz z wniesieniem do wskazanych przez pracownika WNUS pomieszczeń. Wykonawca zapewni również odbiór własnym transportem materiałów, których Zamawiający nie ma możliwości przekazać w wersji elektronicznej. Zamówione publikacje winny być pakowane w paczki o wadze do 10 kilogramów każda. 4. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie trwania umowy, raz w miesiącu (do piątego dnia następnego miesiąca) złożyć „Rejestr wykonanych zamówień”, składany w formie pisemnej (drukowanej) do Sekcji Zamówień Publicznych oraz Wydawnictwa Naukowego US. „Rejestr wykonanych zamówień” winien być zgodny z treścią faktur, rachunków i zawierać tytuł publikacji, wartość netto, brutto i podatek VAT poszczególnych zamówień, opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem, czy zamówienie dotyczyło druku czy wydania publikacji, wyszczególnienie usług cząstkowych np. redakcja językowa, skład i łamanie tekstu, korekta wydawnicza, druk i oprawa publikacji oraz nakładu, formatu, objętości, ewentualnie innych informacji mających wpływ na koszt usługi. „Rejestr wykonanych zamówień” winien zawierać dodatkowo nazwę jednostki organizacyjnej US, która występowała o usługę, wartość wykonanych zamówień za okres sprawozdawczy, wartość zamówień narastająco od początku umowy. 5. Zamawiający pocztą elektroniczną będzie przesyłał zapytanie o możliwości wykonania zamówienia (dotyczy dni roboczych, od poniedziałku do piątku). Wykonawca w ciągu 24 godzin przedstawi kalkulację zawierającą cenę netto, podatek VAT, cenę brutto stanowiącą podstawę do złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W dniu złożenia zamówienia Zamawiający przekaże niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały (w postaci plików PDF). 6. Wykonawca będzie realizował zamówienie według zlecenia i zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem realizacji (jak w ofercie – załącznik nr 1). Czas realizacji druku i oprawy książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 7 dni roboczych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazywania do wykonania kilku zleceń jednocześnie, co nie może wydłużyć czasu realizacji poszczególnych zadań ! 8. Jednostka Zamawiającego, która złożyła zamówienie usługi zastrzega sobie prawo do dostawy i odbioru tej usługi bez pośrednictwa osób trzecich (np. gdy zamówienie na druk książki złożyło Wydawnictwo Naukowe US, nie ma możliwości aby książki od Wykonawcy odebrał autor publikacji). Odbiór usługi za pośrednictwem osób trzecich odbywać się może wyłącznie po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego upoważnienia do odbioru usługi, wystawionego przez Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga wykonania usługi na poziomie jakościowo zgodnym z odpowiednimi normami technicznymi. Wykonawca będzie drukował i oprawiał publikacje zgodnie z polskimi normami technicznymi (branżowymi). 10. Zamawiający ma prawo kontroli procesu wykonania zamówienia, a także prawo do zbadania i szczegółowego sprawdzenia wykonanej usługi przed jej odbiorem. Zamawiający ma również prawo zażądać 2 egzemplarzy sygnalnych publikacji, które nie zostaną wliczone do nakładu właściwego. 11. Wykonawca zachowa płyty drukowe oraz materiały (skład diapozytywy, itp.) po realizacji zlecenia i dokona ich zabezpieczenia przez okres obowiązywania umowy. 12. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie ustalonych terminów. 13. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy dostarczyć do Wydawnictwa Naukowego US kompletny próbnik papierów oraz próbnik kolorów wydrukowany na urządzeniach, na których Wykonawca standardowo pracuje z pliku przygotowanego przez Zamawiającego. W ramach realizacji zamówienia na druk i oprawę książek wraz z dostawą, Wykonawca na żądanie Zamawiającego dodatkowo nieodpłatnie dostarczy 2 egzemplarze wydrukowanych okładek przyciętych do zamówionego formatu publikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22100000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub SKOK z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: w banku: Bank Pekao S.A II/O Szczecin nr konta: 86 1240 3927 1111 0000 4099 0732, a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. 3. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. Kasa mieści się w pokoju nr 128 w budynku administracyjnym US przy Papieża Jana Pawła II nr 31, 70-453 Szczecin i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10.30 - 13.30. 5. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, d. Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach