Przetargi.pl
Świadczenie usług poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 527 9596 , fax. +48 89 527 9596
  • Data zamieszczenia: 2023-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
    ul. Zamkowa 2
    10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 527 9596, fax. +48 89 527 9596
    REGON: 510989163
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) część 1 - druki „muzealne” i projektowe - przedmiot obejmuje w szczególności:a) kartki pamiątkowe (EOG) – 12 000 egz.,b) karnet (EOG) - dodawany do paragonu - 100 000 egz.,c) zaproszenia: (Typ 2E) (EOG) - 500 egz., d) zakładki (EOG) - 1000 egz.,e) zakładki ST (MUZEUM) - 8000 egz., f) kalendarz ścienny (trójdzielny) (MUZEUM) - 350 egz.,g) plakaty (MUZEUM) - 407 egz.,h) plakaty (MUZEUM) - 360 egz.,i) plakaty (EOG) - 330 egz.,j) zaproszenia Typ 2M (MUZEUM) - 2000 egz.,k) zaproszenia Typ 2M/ST (MUZEUM) - 500 egz.,l) zaproszenia Typ 3M (MUZEUM) – 2 250 egz., m) zaproszenia Typ 1M (MUZEUM) – 2 250 egz., n) kartki świąteczne (MUZEUM) - 800 egz., o) ulotka składana (MUZEUM) - 37 500 egz.,p) karnet M - dodawany do paragonu (MUZEUM) - 75 000 egz.,q) ulotki (MUZEUM) - 3 000 egz.,r) brulion inkunabuł (MUZEUM) - 200 egz.,s) katalog wystawy (MUZEUM) - 250 egz.,t) folder 4DLe Open Gate (MUZEUM) - 2000 egz.,u) booklet (MUZEUM) - 100 egz.,v) folder 8 DL 4/2 (EOG) - 3000 egz.,w) mapa A2 (EOG) - 1000 egz.,x) folder 4DL Zigzag (EOG) - 6000 egz.,y) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ - tabela 1, z) asortyment wskazany w lit. a-d, i, v-x jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i współfinasowany w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”;aa) asortyment wskazany w w lit. e-h, j-u jest finansowany ze środków własnych Zamawiającego.2) część 2 - druki wielkoformatowe: a) lista asortymentu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 5 do SWZ - tabela 2, b) część 2 zamówienia jest finansowania ze środków własnych Zamawiającego,3) część 3 - druki książkowe - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) kalendarz książkowy w ramach projektu EOG3 - 600 egz. - kalendarz jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i współfinasowany w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”b) książka projektowa - 300 egz., wydawnictwo jest realizowane w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i współfinasowany w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 3,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach