Toruńska Infrastruktura Sportowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87100 Toruń, ul. Gen. J. Bema
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 665 00 00 , fax. 56 665 00 05
- Data zamieszczenia: 2018-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Toruńska Infrastruktura Sportowa Sp. z o.o.
ul. Gen. J. Bema
87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 665 00 00, fax. 56 665 00 05
REGON: 34085551100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.tis.torun.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości obiektów Toruńskiej Infrastruktury Sportowej Sp z o.o. w Toruniu: Pakiet A - Hotel Meeting i pomieszczenia administracji przy ul. Gen. J. Bema 73 – 89 w Toruniu Pakiet B - Międzynarodowe Centrum Spotkań Młodzieży przy ul. Łokietka 3 w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości obiektów Toruńskiej Infrastruktury Sportowej Sp z o.o. w Toruniu: Pakiet A - Hotel Meeting i pomieszczenia administracji przy ul. Gen. J. Bema 73 – 89 w Toruniu Pakiet B - Międzynarodowe Centrum Spotkań Młodzieży przy ul. Łokietka 3 w Toruniu. Przedmiot zamówienia i jego zakres z podziałem na obszary funkcjonalne został szczegółowo opisany w załączniku nr 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, oświadczenie o kryterium jakościowym oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa; 2. Oświadczenie dot. ochrony danych osobowych załącznik nr 7 do SIWZ 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale); 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ, dotyczące tych podmiotów. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi sprzątania w siedzibach wybranych jednostek funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2024-02-27 - „Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w roku 2024”
Dodano: 2024-02-20 - Świadczenie usług sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
Dodano: 2023-12-28 - Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 6 miesięcy 2024 r.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2024 r.
Dodano: 2023-12-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej w Toruniu i prokuraturach rejonowych okręgu toruńskiego.
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Świeciu
Dodano: 2023-11-24 - Przywracanie warunków bezpieczeństwa drogowego po zdarzeniach drogowych w pasach dróg na terenie miasta Włocławek w 2024 r
Dodano: 2023-11-15 - Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym
Dodano: 2023-10-18