Przetargi.pl
świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz utrzymaniu czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby oraz wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły w okresie od 01.01.2019 roku do 31.12.2021 roku

Sąd Rejonowy w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64500 Szamotuły, Aleja 1 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 921 913 , fax. 612 920 002
  • Data zamieszczenia: 2018-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Szamotułach
    Aleja 1 Maja
    64500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 921 913, fax. 612 920 002
    REGON: 32411600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szamotuly.sr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz utrzymaniu czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby oraz wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły w okresie od 01.01.2019 roku do 31.12.2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnątrz obiektów Sądu Rejonowego w Szamotułach - zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz usługi utrzymania czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby, a także wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły polegającej na : A.KOMPLEKSOWYM SPRZĄTANIU POMIESZCZEŃ WEWNĄTRZ OBIEKTÓW SĄDU REJONOWEGO W SZAMOTUŁACH – Z SIEDZIBAMI W SZAMOTUŁACH I MIĘDZYCHODZIE a) powierzchnia obiektów - siedziba Sądu Szamotułach, przy ul. Aleja 1 Maja 5a o powierzchni – 3.093,50 m2, - siedziba VI Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie, przy ul. Sikorskiego 22 - o powierzchni -369,70 m2. b) Usługi kompleksowego sprzątania w obiektach powinny być świadczone w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty uznane za dni pracy przez Zamawiającego w godzinach: - w siedzibie Sądu Rejonowego w Szamotułach od 15.30-22.00 (a w soboty od godz. 7.30 do godz. 15.30), z zastrzeżeniem, iż w przypadku usterek i wad porządkowych, wynikłych nagle i powstałych w czasie godzin pracy Zmawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w ciągu 2 (dwóch) godzin, licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, zgodnie ze złożoną ofertą, oraz w godzinach między 7.30 a 15.30 w przypadku sprzątania pomieszczeń szczególnie chronionych – po uzgodnieniu godzin wykonania usługi przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, - w siedzibie Sądu w Międzychodzie w godzinach od 11.30-15.30 (a w soboty od godz. 7.30 do godz. 15.30). B. UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I ESTETYKI NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM SIEDZIBY ORAZ WOKÓŁ SIEDZIBY SĄDU REJONOWEGO W SZAMOTUŁACH UL.ALEJA 1 MAJA 5A, 64-500 SZAMOTUŁY, POLEGAJĄCEJ NA: a) pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości wokół siedziby Sądu oraz na terenie bezpośrednio przyległym: - koszeniu trawników na ternie siedziby Sądu, - usuwaniu chwastów i innych zanieczyszczeń wokół roślin ozdobnych, a także na podejściach, podjazdach i parkingach znajdujących się bezpośrednio przy siedzibie Sądu oraz na chodnikach, podjazdach i pasie ziemi znajdujących się między granicą siedziby Sądu a jezdnią ulicy Cmentarnej oraz jezdnią ulicy Aleja 1 Maja – w tym również grabienie oraz plewienie chwastów za pomocą narzędzi ogrodniczych, - zapewnieniu i dozowaniu niezbędnych środków ochrony roślin - dot. roślin ozdobnych rosnących na terenie siedziby Sądu, - przycinaniu sezonowym – wiosennym drzewek ozdobnych rosnących na terenie siedziby Sądu, - podlewaniu roślin ozdobnych oraz trawników znajdujących się na terenie siedziby Sądu, b) odśnieżaniu i zamiatanie wokół siedziby Sądu oraz na terenie bezpośrednio przyległym: - zamiataniu podejścia prowadzącego do wejścia głównego do budynku oraz w razie potrzeby innych miejsc położonych wokół budynku (usunięciu nawianych śmieci oraz liści) - teren siedziby Sądu, - opróżnianiu i oczyszczaniu popielnicy stojącej przed wejściem głównym do siedziby Sądu, - odśnieżaniu i posypywaniu mieszaniną piasku i soli - usługa realizowana w okresie zimowym, za który rozumie się okres od dnia 22 grudnia do dnia 21 marca, a także w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych poza wskazanym wcześniej okresem w ramach terminu zawartej umowy, kiedy to wykonanie przedmiotowej usługi jest konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa i sprawnej komunikacji. Przedmiotowa usługa wykonywana będzie z częstotliwością uzależnioną od intensywności opadów. Wykonawca ma obowiązek podjąć czynności faktycznego odśnieżania (czy też odladzania) terenu wskazanego przez Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych warunków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t.Dz.U.2018.110 z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 3.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.3. kwotę gwarancji, 3.4. termin ważności gwarancji 3.5. zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t.Dz.U.2018.110 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b. Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 4. Postanowienia rozdziału VII ust. 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w rozdziale VII ust. 2 lit. b i e. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: Sąd Rejonowy w Szamotułach Ul. Aleja 1 Maja 5a 64-500 Szamotuły. 7. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: konto sum depozytowych BGK Oddział w Poznaniu; Nr rachunku: 77 1130 1017 0021 1000 1790 0004 z dopiskiem ,,Wadium dot. z dopiskiem ,,Wadium dot. ZP A-212-47/18. 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2018 r. do godz. 12:00. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 11. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.13. b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Utrata wadium: 13.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy) wadium może być wniesione przez dowolny podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach