Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: Część I -odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów medycznych o kodach:18 01 03*, 18 01 08*, 18 01 09, 18 01 10*; Część II -odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych o kodach: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 01 21*, 16 03 03*; Część III -odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: Część I -odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów medycznych o kodach:18 01 03*, 18 01 08*, 18 01 09, 18 01 10*; Część II -odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych o kodach: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 01 21*, 16 03 03*; Część III -odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 08*, 18 01 09, 18 01 10* nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 zwane w dalszej części umowy odpadami medycznymi. 2. Odpady będą odbierane z następujących miejsc: a) Jednostka Wojskowa 5701 69-211 Wędrzyn; b) 17 Grupa Zabezpieczenia Medycznego ul. Wojska Polskiego 17 66-301 Międzyrzecz (na terenie Jednostki Wojskowej 5700 w m. Międzyrzecz); c) 17 Grupa Zabezpieczenia Medycznego 69-211 Wędrzyn (na terenie Jednostki Wojskowej 5700 w m. Wędrzyn); d) Zespół Zabezpieczenia Medycznego ul. Waszkiewicza 1 66-440 Skwierzyna (na terenie Jednostki Wojskowej 3949 w m. Skwierzyna). 3. Odpady będą odbierane w ilości około 718 kg, przy czym: a) 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia że wywołują choroby u ludzi zwierząt (np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 w ilości około 303 kg; b) 18 01 08* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne w ilości około 50 kg; c) 18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08 w ilości około 350 kg; d) 18 01 10* - Odpady amalgamatu dentystycznego w ilości około 15 kg. Część II 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych o kodach: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 01 21*, 16 03 03* nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 zwane w dalszej części umowy odpadami niebezpiecznymi. 2. Odpady niebezpieczne będą odbierane z następujących miejsc: a) Jednostka Wojskowa 5701 69-211 Wędrzyn (budynek nr 56); b) Jednostka Wojskowa 5701 ul. Wojska Polskiego 17 66-301 Międzyrzecz (przy budynku nr 10); c) Jednostka wojskowa 5701 ul. Waszkiewicza 1 66-440 Skwierzyna (przy budynku nr 68); d) Jednostka Wojskowa 3949 ul. Waszkiewicza 1 66-440 Skwierzyna (przy budynku nr 68); e) Jednostka Wojskowa 5700 ul. Wojska Polskiego 17 66-301 Międzyrzecz (przy budynku nr 10); f) Jednostka Wojskowa 5700 69-211 Wędrzyn (budynek nr 56); g) Jednostka Wojskowa 1986 69-211 Wędrzyn (budynek nr 15). 3.Odpady będą odbierane w ilości około 17 200 kg, przy czym: a) 15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) w ilości około 1 500 kg; b) 15 02 02* - Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) w ilości około 10 000 kg; c) 16 01 07* - Filtry olejowe w ilości około 2 900 kg; d) 16 01 21* - Niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 07 do 16 01 11, 16 01 13 i 16 01 14 w ilości około 2 400 kg e) 16 03 03* - Nieorganiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne w ilości około 400 kg. Część III 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 powstające przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków gromadzone w miejscach ich wytwarzania tj. na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 - zwane w dalszej części umowy odpadami gastronomicznymi. 2. Odpady gastronomiczne będą odbierane w ilości około 226 500 kg, przy czym: 1) Odpad stanowiący produkty pochodzenia zwierzęcego w ilości około 184 500 kg: - w 2013 roku w ilości około 123 000 kg; - w 2014 roku w ilości około 61 500 kg; 2) Odpad stanowiący produkty pochodzenia roślinnego w ilości około 42 000: - w 2013 roku w ilości około 28 000 kg; - w 2014 roku w ilości około 14 000 kg. 3. W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów gastronomicznych do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu. 4. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z miejsc ich wytwarzania dwa razy w tygodniu tj.: we wtorek i w piątek, w godzinach 700-1300. W dni wolne od pracy odbiór ma nastąpić w pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym. 5. Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności 50-80 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie uwzględniając podział na odpady pochodzenia roślinnego i zwierzęcego. Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia umożliwiające układanie ich piętrowo. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do transportu tego rodzaju odpadu. 6. Wykonawca odbierze odpady z następujących miejsc i będzie dostarczał w/w pojemniki w następujących ilościach (tabela siwz) 7. Dokładna ilość odbieranych odpadów gastronomicznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w dokumencie PZ oraz w dokumencie handlowym o ile jest konieczność przestrzegania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069-2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774-2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) uwzględniając jego rozdział I, artykuł 2, pkt. 2g. Zestawienie miesięczne przekazanych odpadów ujęte zostanie w karcie przekazania odpadu. 8. Z chwilą odbioru odpadów gastronomicznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami), aktami wykonawczymi w tym zakresie oraz w zależności od sposobu ich dalszego zagospodarowania jeżeli zachodzi taka potrzeba - rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069-2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774-2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) uwzględniając jego rozdział I, artykuł 2, pkt. 2g oraz pozostałymi aktami prawnymi w tym zakresie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach