Przetargi.pl
Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu technicznego sprzętu drukującego (urządzenia wielofunkcyjne, drukarki laserowe, drukarki atramentowe) eksploatowanego w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego.

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 1742760400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu technicznego sprzętu drukującego (urządzenia wielofunkcyjne, drukarki laserowe, drukarki atramentowe) eksploatowanego w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących i drukujących, użytkowanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego, zgodnie z podziałem na 7 części. Wykaz urządzeń których obsługa serwisowa dotyczy przedstawiono w SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie: a) usług serwisowych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie sprzętu będącego po okresie gwarancyjnym, wymianę zużytych lub uszkodzonych części, z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, tj. tonerów, papieru. Zamawiający dopuszcza możliwość przesuwania środków pomiędzy pozycjami formularza cenowego. Wykonawca będzie zobowiązany utrzymywać gotowość do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w siedzibie Zamawiającego (00-807 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 94) we wszystkie dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wymagany przez Zamawiającego rzeczywisty czas reakcji (przybycia, zdiagnozowania problemu i złożenia kosztorysu naprawy urządzenia drukującego)pracownika serwisu na zgłoszoną przez Zamawiającego potrzebę naprawy lub konserwacji wynosi maksymalnie do 24 godzin w dni robocze, licząc od chwili zgłoszenia. Szcegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. Formularz Cenowy sporządzony według wzoru OF.1.; 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, zamawiającego o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (należy wykorzystać formularz DP.3.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach