Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu

Powiat Grójecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134 , fax. +48(48)6651147
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
    Piłsudskiego 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, fax. +48(48)6651147
    REGON: 670223149

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ 4. 1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, jest świadczenie na rzecz Zamawiającego (dot. Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec i Filii Starostwa Powiatowego w Grójcu - Wydział Komunikacji i Transportu w Warce ul. Warszawska 45, 05-660 Warka) usług pocztowych polegających na przyjmowaniu przez Wykonawcę nadawanych przesyłek pocztowych o wadze do 350g i powyżej 350g oraz paczek pocztowych, przemieszczaniu i doręczeniu ich do adresata na obszarze całego kraju oraz za granicami RP, dokonywanie zwrotów do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych do adresata w szczególności zgodnie z następującymi przepisami: a) ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, (tj. Dz.U. z 2017 r. poz.1481 z pózn.zm.) b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego, (Dz.U. z 2013 r. poz. 545) c) rozporządzeniem Ministra administracji i cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej. ( Dz.U z 2018 r. poz.421 z pozn.zm) d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz.1257 z późn. zm.) 4. 2. Przez przesyłki pocztowe i paczki , będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki listowe zwykłe nierejestrowane o gabarycie „A” i „B”*, b) przesyłki listowe zwykłe nierejestrowane priorytetowe, o gabarycie „A” i „B”*, c) przesyłki listowe polecone rejestrowane o gabarycie „A” i „B”*, d) przesyłki listowe polecone rejestrowane priorytetowe o gabarycie „A” i „B”*, e) przesyłki listowe polecone rejestrowane ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) o gabarycie „A” i „B”*, f) przesyłki listowe polecone rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) o gabarycie „A” i „B*, g) przesyłki listowe rejestrowane z zadeklarowaną wartością o gabarycie „A” i „B”*, h) paczki pocztowe rejestrowane zwykłe, i) paczki pocztowe rejestrowane priorytetowe, j) paczki pocztowe rejestrowane z zadeklarowaną wartością, k) paczki pocztowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru. *Wymiary przesyłki listowej: - Gabaryt „A” Minimalnie – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm; Maksymalnie- przesyłka nie może przekroczyć wymiar szerokość 230mm, długość 325mm i wysokość(grubość) 20mm. - Gabaryt „B” Minimalnie – przesyłka której wymiary przekraczają: szerokość 230mm, długość 325mm i wysokość(grubość) 20mm: Maksymalnie – suma długości, szerokości i wysokości (grubości) -900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. Wymiary ww. przyjmuje się z tolerancją do 2mm. SIWZ wraz z pełną dokumentacją dostępne są w siedzibie Zamawiającego pokój nr 8 oraz na stronie internetowej www.bibgrojec.pl 4.4. Zamawiający zobowiązany jest do odbioru adresowanych do niego przesyłek w wyznaczonej placówce Wykonawcy we wszystkie dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 11:30 – 14:00. Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego po okazaniu stosownego upoważnienia 4.5 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Punktu Informacyjnego Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec znajdującego się na parterze budynku w godzinach od 14.00 do 15.00 oraz z Filii Starostwa Powiatowego w Grójcu ul. Warszawska 45, 05-660 Warka w godzinach 13:30 -14:30 w, przesyłek przygotowanych do wysłania , a następnie nadania tych przesyłek w wyznaczonej placówce nadawczej. Odbiór przesyłek odbywa się we wszystkie dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy . Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 4.6. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, określając również rodzaj przesyłki: zwykła, polecona. priorytetowa, czy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, oraz nadruku lub pieczątki zawierającej pełna nazwę Zamawiającego, oraz znak opłaty skarbowej. 4.7 Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek. Zamawiający zastrzega sobie prawo stosowania książek nadawczych własnego wzoru (np. w postaci wydruku komputerowego). 4.8 Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 1) dla przesyłek poleconych (rejestrowanych) - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek (książki nadawczej), sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, 2) dla przesyłek zwykłych (nierejestrowanych) - przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 4.9 Po sprawdzeniu zgodności wpisów danych adresowych, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić kopię książki nadawczej Zamawiającemu, jednak nie później niż na następny dzień roboczy po przyjęciu przesyłek. 4.10 Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 4.11 Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania przez Zamawiającego do Wykonawcy. 4.12 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia własnego rejestru doręczeń przesyłek rejestrowanych, na których adresaci kwitować będą odbiór korespondencji i który, w razie zaginięcia przesyłki będzie podstawą dla Wykonawcy do udowodnienia Zamawiającemu, że wykonał on daną usługę. 4.13 Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającego pokwitowanie odbioru przesyłki, potwierdzone przez jej adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. 4.14 W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia w skrzynce pocztowej adresata druk informujący o próbie doręczenia przesyłki (AWIZO) na zasadach określonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wskazanie na zawiadomieniu o próbie doręczenia przesyłki miejsca i terminu, w którym adresat może odebrać awizowaną przesyłkę. Zamawiający wymaga, aby w celu zabezpieczenia tajemnicy korespondencji odbiór awizowanych przesyłek odbywał się w punktach odpowiednio oznaczonych, posiadających fizycznie wyodrębnione stanowiska służące wyłącznie do obsługi usług pocztowych - stanowiska te nie mogą służyć prowadzeniu równolegle innej działalności gospodarczej. 4.15 W przypadku, gdy adresat lub inna uprawniona osoba nie zgłosi się po odbiór przesyłki rejestrowanej w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, następuje zwrot przesyłki do Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. Informacje o wszystkich powyższych czynnościach Wykonawca umieszcza na kopercie przesyłki, której one dotyczą oraz wypełnia odpowiednie punkty w przypadku ZPO. 4.16 Zamawiający wymaga, aby przesyłki, dla których dzień nadania przesyłki ma być ostatnim dniem na zachowanie terminu określonego w kpc, kpk, kpa i Ordynacji podatkowej zostały nadane u operatora wyznaczonego w dniu przekazania operatorowi pocztowemu, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego. Nadawcą przesyłek każdorazowo musi być Zamawiający. 4.17 W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Nadanie przesyłki przez Wykonawcę nastąpi po usunięciu przez Zamawiającego zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium można wnieść w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r .poz.359 i 2260, oraz 2017 r poz.1089). - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Grójcu , ul. Jatkowa 3 nr konta 85 9128 0002 2001 0000 0866 0036 2. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli środki w pełnej kwocie (wartości) znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, lub Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wniesienie wadium (poręczenie, gwarancje) w terminie przewidzianym na składanie ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8. 5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane na zasadach i w trybie określonym w art. 46 ustawy, w szczególności Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a ustawy). 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 10. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): -ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Powiat Grójecki -określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), -określać termin ważności (wynikający z SIWZ), -określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), -być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1481),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa wyżej lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu dane adresowe placówki pocztowej wskazanej do zlecania usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach