Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Nysie wraz z zamiejscowymi oddziałami komunikacji i transportu w Głuchołazach, Paczkowie i Otmuchowie.

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48300 Nysa, ul. Moniuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    ul. Moniuszki 42623
    48300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
    REGON: 53141222000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Nysie wraz z zamiejscowymi oddziałami komunikacji i transportu w Głuchołazach, Paczkowie i Otmuchowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nysie. 2.Zakres usługi obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek z korespondencją, a także zwrot przesyłek niedoręczonych, potwierdzeń odbioru oraz usługę przewozu korespondencji i dokumentów nadawczych z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016r. poz. 1113 z póź. zm.). 3.Przedmiot zamówienia obejmuje przesyłki wymagające urzędowe potwierdzenie ich nadania w rozumieniu art. 17 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2016r. poz. 1113 z późn. zm.). 4.Ilości wskazane w Załączniku nr 1 wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Załączniku nr 1. 5.Podstawą rozliczeń finansowych będzie suma opłat za świadczone usługi stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych w miesięcznym okresie rozliczeniowym, obliczona na podstawie opłat podanych w ofercie cenowym. 6.Poprzez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g (gabaryt A i B):  zwykłe – przesyłki nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,  zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,  polecone – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym,  polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,  polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym,  polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,w obrocie krajowym i zagranicznym. Gabaryt A – to przesyłka o wymiarach: Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum – żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B – to przesyłka o wymiarach: Minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum – suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 6.Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w kraju i do każdego miejsca za granicami kraju na podany adres zgodnie z obowiązującymi międzynarodowymi przepisami pocztowymi. 7.Wykonawca powinien posiadać na terenie kraju odpowiednią liczbę placówek awizacyjnych, w celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki. Placówki winny być czynne od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Przesyłki pocztowe będą nadawane po dostarczeniu ich przez Zamawiającego do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, jeżeli będzie się ona znajdować w odległości nie większej niż 1 kilometr od siedziby Zamawiającego (licząc w linii prostej). 9.Jeżeli placówka nadawcza będzie się znajdować w odległości większej niż 1 kilometr od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego. Miejscem odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego przesyłek do nadania oraz stosownej dokumentacji potwierdzającej ich ilość i rodzaj jest siedziba Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Nysie, . 10.Przesyłki przeznaczone do nadania będą dostarczane przez Zamawiającego do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 14.00 a 17.00. 11.Odbioru przesyłek przeznaczonych do nadania dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 12.Przedstawiciel Wykonawcy będzie kwitować odbiór przekazanych przesyłek do przewozu w zestawieniu przygotowanym przez Zamawiającego oraz w pocztowej książce nadawczej /elektronicznie. 13.Odpowiedzialność za przesyłki przechodzi na Wykonawcę z chwilą ich przekazania upoważnionemu przez niego przedstawicielowi. 14.Zamawiający nadaje przesyłki w stanie umożliwiającym Wykonawcy ich doręczenie do miejsca przeznaczenia, poprzez umieszczenie na przesyłce listowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres Zamawiającego. 15.Usługi będące przedmiotem zamówienia będą opłacane w formie opłaty z dołu. Zamawiający zobowiązany jest do umieszczania na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej, oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. 16.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. 17.Wykonawca przekaże Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu korespondencji. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać przesyłkę, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w wyznaczonym terminie, Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie i dostarcza je adresatowi. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpaniu możliwości dostarczenia przesyłki, przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu, z podaniem przyczyny nie doręczenia jej adresatowi. Przesyłka nie doręczona zwracana jest w takiej formie, w jakiej została nadana, tj. ze „zwrotnym potwierdzeniem odbioru”. Nie dopuszcza się sytuacji, w której Wykonawca zwraca przesyłkę niekompletną tj. bez „zwrotnego potwierdzenia odbioru”. Nie dopuszcza się również powtórnego awizowania wyłącznie przez adnotację na przesyłce, bez fizycznego dostarczenia awiza adresatowi. 18.W sytuacji, gdy Wykonawca wystawia duplikat „potwierdzenia odbioru” wymaga się, aby podawano na druku sygnaturę pisma Zamawiającego, którego duplikat dotyczy. 20. Dopuszczalna będzie sytuacja, w której cześć przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający, natomiast na podstawie zawartych umów będzie możliwe wskazanie, że nadanie przesyłki zlecił Zamawiający. 21. Zamawiający będzie korzystał ze swojego opakowania dla przesyłek oraz z własnych druków „potwierdzeń odbioru”. 22.Zamawiający nie dopuszcza przepakowywania przesyłek. 23.W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, w szczególności w przypadku zagubienia przesyłki, w wyniku czego zostanie ona niedostarczona adresatowi lub w przypadku nie dostarczenia Zamawiającemu zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłki, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania pisemnych reklamacji Zamawiającego, jak też adresata. 24.Pisemną reklamację z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający, jak też adresat mogą zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy w obrocie krajowym i 6 miesięcy w obrocie zagranicznym od daty ich nadania. 25.W przypadku skarg składanych przez klientów oraz komórki organizacyjne Zamawiającego na nieprawidłowy sposób doręczeń (wydłużenie terminu, nieprawidłowo uzupełniony dokument awiza, zwrotnego potwierdzenia odbioru lub inne) Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do udzielenia wyczerpujących wyjaśnień dot. okoliczności sprawy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty zgłoszenia skargi. 26.Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia projektu umowy. 27.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen jednostkowych brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku Vat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach