Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Orzyszu

Urząd Miejski w Orzyszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-250 Orzysz, ul. Giżycka 15/10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241040 , fax. 087 4241050
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Orzyszu
    ul. Giżycka 15/10 15/10
    12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241040, fax. 087 4241050
    REGON: 00052934490979
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Orzyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia nie został podzielony na części - nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 2. Przedmiotem zamówienia są: usługi pocztowe w rozumieniu art. 2 Prawa pocztowego, polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Urzędu Miejskiego w Orzyszu, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek zarówno do 50g jak i powyżej 50g oraz ewentualnych ich zwrotów. 3. Przez Wykonawcę - Operatora Pocztowego rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy Prawo pocztowe dnia 12.06.2003 r. (Dz.U. z 2008r. Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.). 4. Wykaz ilości przesyłek stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty - Formularz cenowy. Nadawane ilości poszczególnych przesyłek pocztowych mogą różnić się w stosunku do ilości przesyłek wskazanych w formularzu cenowym. 5. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Operatora Pocztowego do każdego miejsca w kraju i zagranicą. 6. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. 7. Przesyłki będą dostarczane przez Zamawiającego do placówki Wykonawcy znajdującej się na terenie miejscowości Orzysz lub odbierane przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający może korzystać z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru po wcześniejszym uzgodnieniu ich formy i treści z Wykonawcą. 9. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia wiadomości u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Operator sporządza powtórne zawiadomienie po upływie 7-go dnia o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 10. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004r. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). Operator powinien posiadać odpowiednią określoną w ww. rozporządzeniu ilość placówek zdawczo-odbiorczych. Placówki powinny być czynne min. 5 dni w tygodniu. 11. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 12. Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Operatora po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 13. Termin udzielenia odpowiedzi nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r., Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.). 14. Po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej uregulowanej przez przepisy ustawy Prawo pocztowe, do odpowiedzialności Operatora za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego. 15. Operator odpowiada za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej. 16. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej przysługuje odszkodowanie: - za utratę przesyłki rejestrowanej w wysokości 50-krotności opłaty pobranej przez Operatora za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej, - za utratę paczki pocztowej w wysokości 10-krotności opłaty pobranej za jej nadanie. 17. W przypadku nie wykonania usługi Operator niezależnie od należnego odszkodowania zwraca w całości opłatę pobraną za wykonanie usługi. 18. Opłata za zwroty przesyłek rejestrowanych odbywać się będzie na podstawie wystawionej faktury, do której dołączony zostanie wykaz zwróconych przesyłek w danym okresie. 19. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe niezmienne w czasie trwania całej umowy podane w formularzu cenowym. 20. Operator będzie stosował własne znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy na podstawie której świadczone są usługi pocztowe. W celu umieszczenia na przesyłkach Zamawiającego w/w oznaczeń Operator przekaże Zamawiającemu odpowiednie stemple lub urządzenia stemplujące na swój koszt do nieodpłatnego użytkowania i zapewni ich sprawne funkcjonowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zwróci Operatorowi w/w stemple lub urządzenia stemplujące po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy. 21. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: a) Ustawa z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2005 r. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.), c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r. Nr 183 poz. 1795 z póź. zm.), d) Kodeks postępowania administracyjnego, określony w ustawie z dnia 14.06.1960 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 267), e) Ordynacja podatkowa, określona w ustawie z dnia 29.08.1997r. (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.), f) Inne akty prawne związane z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydane na podstawie Ustawy - Prawo pocztowe i Rozporządzenia w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. 22. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty, w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 23. Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych: zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 24. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 25. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 26. Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.08.2013r. do 31.07.2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach