Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica z siedzibą przy ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica. 2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. 3. Zadanie nr 1 dotyczy świadczenia usług polegających na codziennym pobieraniu przesyłek listowych z siedziby Urzędu Gminy Świdnica, ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica i dostarczanie adresatom z terenu powiatu świdnickiego. Zamówienie obejmuje: a) świadczenie usług pocztowych na terenie Powiatu Świdnickiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, b) świadczenie usług codziennego doręczania zpo (zwrotnego potwierdzenia odbioru), c) odbiór przesyłek będzie następował wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do czwartku w godzinach od 13.30 do 14.30 oraz w piątek od 12.30 -13.30. 3.1. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego opisane są w załączniku nr 2a (umowa projekt) do niniejszej specyfikacji. 3.3. Rodzaje oraz szacunkowe ilości przesyłek listowych w okresie objętym zamówieniem zostały ujęte w załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 3.4. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieokreślonych w formularzu ofertowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 3.5. Informacje dodatkowe a) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie będą podlegały zmianom przez okres 12 miesięcy, natomiast po tym okresie mogą ulec zmianie tylko w przypadku, gdy Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosi zmiany do obowiązującego cennika usług powszechnych w obrocie krajowymi wejdą one z życie, b) Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie, c) rozliczenie umów nastąpi na podstawie faktycznej ilości przesyłek nadanych w danym miesiącu oraz cen jednostkowych wskazanych w formularzu oferty, d) Zamawiający oświadcza, że podane w formularzu ofertowym, ilości przesyłek mają jedynie charakter orientacyjny - zostały sporządzone na podstawie danych z lat ubiegłych. Podane ilości przesyłek służą wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zrealizowania podanych ilości. Faktyczne ilości nadawanych przesyłek mogą ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu, e) zapewnienie druków niezbędnych do awizowania przesyłki leży po stronie Wykonawcy, f) okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 4. Zadanie nr 2 dotyczy świadczenia usług polegających na codziennym pobieraniu przesyłek listowych z siedziby Urzędu Gminy Świdnica, ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica i dostarczanie adresatom z terenu kraju i zagranicy. Zamówienie obejmuje: a) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, b) świadczenie usług codziennego doręczania zpo (zwrotnego potwierdzenia odbioru), c) odbiór przesyłek będzie następował wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do czwartku w godzinach od 13.30 do 14.30 oraz w piątek od 12.30 -13.30. 4.1. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 4.2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego opisane są w załączniku nr 2b (umowa projekt) do niniejszej specyfikacji. 4.3. Rodzaje oraz szacunkowe ilości przesyłek listowych w okresie objętym zamówieniem zostały ujęte w załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. 4.4. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieokreślonych w formularzu ofertowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 4.5. Informacje dodatkowe a) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie będą podlegały zmianom przez okres 12 miesięcy, natomiast po tym okresie mogą ulec zmianie tylko w przypadku, gdy Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosi zmiany do obowiązującego cennika usług powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym i wejdą one z życie, b) Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie, c) rozliczenie umów nastąpi na podstawie faktycznej ilości przesyłek nadanych w danym miesiącu oraz cen jednostkowych wskazanych w formularzu oferty, d) Zamawiający oświadcza, że podane w formularzu ofertowym, ilości przesyłek mają jedynie charakter orientacyjny - zostały sporządzone na podstawie danych z lat ubiegłych. Podane ilości przesyłek służą wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zrealizowania podanych ilości. Faktyczne ilości nadawanych przesyłek mogą ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu, e) zapewnienie druków niezbędnych do awizowania przesyłki leży po stronie Wykonawcy, f) okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: • Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub został wpisany do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej wspólnie (art. 23 ustawy Pzp -konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełnił co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A lub/i 1B do SIWZ , 2. oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. III. 4 1)niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument, o którym mowa w rozdz. III.4 1) niniejszego ogłoszenia powinien być wystawiony w języku polskim nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w rozdz. III.7 pkt. 4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz. III.7 pkt. 4 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. III.4 1) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach