Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Żwirki i Wigury 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 49-849-03 , fax. 056 49-849-03
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żwirki i Wigury 3 3
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 49-849-03, fax. 056 49-849-03
    REGON: 87123989600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów. Zestawienie ilościowe przesyłek pocztowych będących przedmiotem zamówienia określa załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca będzie świadczył ww. usługi z uwzględnieniem przepisów: a) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529); b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 październik 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. nr 183, poz. 1795 z późn. zm.); c) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545); d) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia; e) SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym, 2) przesyłki listowe rejestrowane niebędące oraz będące przesyłkami najszybszej kategorii, z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym, 3) paczki pocztowe niebędące oraz będące przesyłkami najszybszej kategorii, z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym, 4) ewentualnie inne przesyłki wg cen wynikających z cennika Wykonawcy. 3. Dane podane w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczące ilości przesyłek/usług mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/usług, określone w załączniku nr 1, o którym mowa powyżej, nie zostaną w pełni wykorzystane lub zostaną przekroczone w terminie związania umową. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. 4. Na osobnym formularzu do oferty należy dołączyć cennik przesyłek pocztowych niewyszczególnionych przez Zamawiającego w załączniku nr 1. Cennik ten nie będzie podlegał ocenie Zamawiającego. 5. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę na podany adres do każdego miejsca w kraju i za granicą. 6. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki na stronie adresowej przesyłki. 7. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie lub odcisku pieczęci o treści ustalonej przez Wykonawcę. 8. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 9. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia przesyłek poleconych w książce nadawczej. Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego nadanych przesyłek. Zestawienia sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) doręczać wszystkie nadane za jego pośrednictwem przesyłki pocztowe Zamawiającego na podany adres do każdego kraju i za granicą, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, 2) doręczać wszystkie przychodzące za jego pośrednictwem przesyłki pocztowe do sekretariatu Zamawiającego (pok. 20): Powiatowy Urząd Pracy, ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, w dni robocze od poniedziałku do piątku, 3) zwracać niedoręczone przesyłki pocztowe oraz potwierdzenia odbioru, do sekretariatu Zamawiającego (pok. 20): Powiatowy Urząd Pracy, ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, w dni robocze od poniedziałku do piątku. 11. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 12. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony do tego przedstawiciel Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczania każdej rejestrowanej przesyłki pocztowej (numery nadawcze). 14. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu bezpłatnie druki zwrotnego poświadczenia odbioru przesyłek. 15. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek zdawczoodbiorczych, umożliwiających świadczenie usług pocztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym jedną w Brodnicy. W celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki placówki winny być czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu. 16. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki pocztowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia na zasadach i w terminach określonych w przepisach prawa. 17. Usługi pocztowe będą opłacane przez Zamawiającego w formie opłaty z dołu. 18. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Do dnia 10-go następnego miesiąca po miesiącu rozliczeniowym Wykonawca wystawi fakturę VAT wraz ze specyfikacją ilościowo - wartościową poszczególnych przesyłek pocztowych do każdej faktury. Faktury będą płatne w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 19. Faktury będą wystawiane na: Powiatowy Urząd Pracy Ul. Żwirki i Wigury 3 87-300 Brodnica Nr NIP: 874-128-91-56 20. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzór (propozycję) umowy na świadczenie usług pocztowych dla Zamawiającego, zawierający istotne postanowienia umowy, określone w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość nie skorzystania z zapisów przedłożonej propozycji umowy. 21. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, realizowane będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: 1) Ustawa z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo Pocztowe (tekst jedn. Dz. U. Nr 189 z 2008 roku poz. 1159, z pózn. zm.), 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795, z pózn. zm.), 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych, (Dz. U. Nr 5 poz. 34, z pózn. zm.), 4) międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007r. (Dz. U. Nr 206, poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r., Nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach