Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSZKÓW

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2014-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSZKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 64 11 00 00 - 0: Usługi pocztowe; 2) Dodatkowe przedmioty: a) 64 11 20 00 - 4: Usługi pocztowe dotyczące listów; b) 64 11 30 00 - 1: Usługi pocztowe dotyczące paczek; c) 60 16 00 00 - 7: Drogowy transport przesyłek pocztowych. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Myszków, z wyłączeniem jednostek organizacyjnych gminy, usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w okresie od dnia 1.01.2015 r. do 31.12.2015 r.; 2) Usługi pocztowe będą świadczone na rzecz Gminy Myszków bez jednostek organizacyjnych gminy, mającej siedzibę w Urzędzie Miasta Myszkowa, 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26 - na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z dnia 29 grudnia 2012 r. poz. 1529); 3) Przesyłki pocztowe - listowe (gabaryt A i B) będą realizowane o wadze do 2.000 g w oszacowanej ilości: 33.279 szt. Gabaryty przesyłek listowych: a) gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać wysokości: 20 mm, długości: 325 mm, szerokości: 230 mm; b) gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość: 20 mm lub długość: 325 mm, szerokość: 230 mm, maksimum: suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm; 4) Przesyłki pocztowe - paczki (gabaryt A i B) będą realizowane o wadze do 10.000 g w oszacowanej ilości: 15 szt.; Gabaryty paczek pocztowych: a) gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości: 600 mm, szerokości: 500 mm, wysokości: 300 mm; b) gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość: 600 mm, szerokość: 500 mm, wysokość: 300 mm, maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm; 5) Przesyłki pocztowe - kurierskie krajowe będą realizowane o wadze do 5.000g w oszacowanej ilości: 10 szt.; 6) Rodzaje i ilości przesyłek pocztowych do realizacji w ramach przedmiotowej usługi zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. W tabelach znajdujących się w ww. załączniku podane rodzaje i ilości przesyłek pocztowych są danymi orientacyjnymi. Zamawiający przyjął podane ilości przesyłek każdego rodzaju w oparciu o analizę potrzeb. Zestawienie to daje podstawę do wyliczenia ceny. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości przesyłek. Ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i będą ulegały zmianie w danych rodzajach w zależności od potrzeb Zamawiającego. Gwarantowany przez Zamawiającego minimalny poziom zamówienia w okresie obowiązywania umowy: nadanie 23.300 przesyłek pocztowych listowych (gabaryt A i B) o wadze do 2.000 g. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek pocztowych mogą odbiegać od określonych w załączniku nr 1. W przypadku zrealizowania przez Zamawiającego minimalnego poziomu przesyłek, Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych przesyłek; 7) W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia spowodowanej zwiększeniem ilości przesyłek w ramach wykonania usługi, Zamawiający skorzysta z prawa opcji w wysokości 15% zamówienia podstawowego (art. 34 ust. 5 Pzp), określonego powyżej. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane po wykorzystaniu prognozowanej wielkości przesyłek pocztowych. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, włącznie z cenami jednostkowymi oferowanymi przez Wykonawcę na realizację zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, w jednoznacznie określonym zakresie; 8) Przesyłki pocztowe przygotowane do dystrybucji będą dostarczane przez Zamawiającego do punktu odbioru - nadawania przesyłek pocztowych, wskazanego przez Wykonawcę po zawarciu umowy - w terminie 5 dni od dnia jej zawarcia, z zastrzeżeniem postanowień pkt 9. Punkt odbioru - nadawania przesyłek pocztowych winien znajdować się w odległości nie większej niż 1.000,00 m od siedziby Zamawiającego, ustalonej wg nawigacji pieszej tj. najkrótszą drogą do przybycia do celu pieszo. Punkt ten powinien być wyposażony w telefon (stacjonarny lub komórkowy) oraz winien umożliwiać obsługę pracowników Zamawiającego w pomieszczeniu znajdującym się wewnątrz budynku. Wykonawca zapewni w ww. punkcie obsługę pracowników Zamawiającego poza kolejnością, co należy rozumieć jako przyjęcie od nich przesyłek pocztowych w następnej kolejności po osobie obsługiwanej w czasie ich przybycia do lokalu; 9) W przypadku posiadania punktu, o którym mowa w pkt 8, w odległości większej niż 1.000,00m od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek w dni robocze: a) w poniedziałki, środy, czwartki, piątki - w godz. od 14:30 do 15:00, b) we wtorki - w godz. od 16:30 do 17:00 - bezpośrednio z Biura podawczego Urzędu Miasta Myszkowa, znajdującego się w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków; 10) Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania przez Zamawiającego; 11) Przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego przez Wykonawcę będzie każdorazowo dokumentowane pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek nierejestrowanych. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przedłoży Zamawiającemu niezwłocznie wzór pocztowej książki nadawczej oraz zestawienia ilościowego, celem uzgodnienia przed zawarciem umowy. Uzgodniony przez Zamawiającego wzór formularzy ww. dokumentów stanowić będzie załącznik nr 3 do umowy. 4. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.37.2014.PZ - Wadium - świadczenie usług pocztowych dla Gminy Myszków w 2015r. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium, przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Możliwości śłedzenia przez internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach