Przetargi.pl
Świadczenie usług pielęgniarsko-opiekuńczych oraz świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania chorego na terenie miasta i gminy Ziębice w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Wałowa 65
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8191986, 8192918 , fax. 074 8191986
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Wałowa 65 65
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8191986, 8192918, fax. 074 8191986
    REGON: 00581141800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.ziebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pielęgniarsko-opiekuńczych oraz świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania chorego na terenie miasta i gminy Ziębice w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług pielęgniarsko-opiekuńczych oraz świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania chorego na terenie miasta i gminy Ziębice w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 z 2004 r. poz. 593 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w części III - OPZ - SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. .Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) Z w.w. dokumentów winien wynikać zakres działalności będący w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Dokument wystawiony o okresie wcześniejszym musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje informujące o okresie realizacji usługi i wartości usługi). 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji (kserokopie dyplomów, świadectw i zaświadczeń) niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnych z § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, funkcję jaką dana osoba ma pełnić przy realizacji zamówienia, wykształcenie. Uwaga: Wykaz osób, które oferent wykaże w ofercie będzie wpisany do umowy w § 3. Wymagania w zakresie potencjału technicznego: Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług innym podmiotom i osobom niż wskazanym w ofercie i umowie. Wykonawca zapewni dyspozycyjność w świadczeniu usług opiekuńczych przez 5 dni w tygodniu w godz. 6:00 - 22:00. W uzasadnionych przypadkach w stosunku do osób samotnych, opieka we wszystkie dni tygodnia Wykonawca utworzy na terenie miasta Ziębice punkt koordynujący w zakresie świadczonych usług opiekuńczych, czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00 z telefonem i faksem (dotyczy oferentów mających siedzibę poza granicami administracyjnymi miasta Ziębice). 3. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt II.2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. III. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IV. Oświadczenie, iż po udzieleniu zamówienia a przed przystąpieniem do wykonywania umowy oferent utworzy na terenie miasta Ziębice punkt koordynujący w zakresie świadczonych usług opiekuńczych obejmujący okres obowiązywania umowy (dotyczy oferentów mających siedzibę poza granicami administracyjnymi miasta Ziębice). Oferent w dniu podpisania umowy musi przedstawić dowód posiadania do dyspozycji lokalu biurowego ( umowa najmu, dzierżawy, leasingu lub umowy przedwstępne z właścicielem) - dotyczy oferentów mających siedzibę poza granicami administracyjnymi miasta Ziębice. V. Do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się unormowania § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich, te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155). VI. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę usług, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zakresie wymienionym w wykazie i należycie. VII. Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w dziale 9.1-9.4. w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty. VIII. Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum) ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Współpraca wykonawców nie może się zakończyć przed wykonaniem świadczenia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastanie przeprowadzona metodą spełnia - nie spełnia. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie osób wykonujących usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.ziebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach