Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8 115 470 , fax. 74 8 115 470
- Data zamieszczenia: 2010-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8 115 470, fax. 74 8 115 470
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w zakresie pełnienia dyżurów w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2011r. w następującym zakresie: - Udzielanie świadczeń zdrowotnych w czasie pełnienia dyżuru, - Udzielanie pomocy w każdym przypadku niebezpieczeństwa utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu , zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami zawodowymi oraz kodeksem etyki zawodowej, - Wykonywanie zleceń lekarskich odnotowanych w dokumentacji medycznej, - Informowanie kuracjuszy w sposób dla nich zrozumiały o wykonywanych czynnościach pielęgniarskich i ich oddziaływaniu na stan zdrowia, - Uczestniczenie w obchodach lekarsko - pielęgniarskich oraz informowanie lekarza leczącego o stanie zdrowia kuracjuszy, - Co najmniej trzykrotne kontrolowanie oddziału w czasie dyżuru nocnego, - Przekazywanie i przyjmowanie dyżuru raportem , przy przekazaniu i przyjęciu dyżuru - obchód całego oddziału, - Informowanie kuracjuszy o obowiązującym regulaminie szpitala (sanatorium) uzdrowiskowego, - Prowadzenie dokumentacji pielęgniarskiej i właściwe jej zabezpieczanie, - Racjonalna gospodarka lekami i sprzętem medycznym, - Stałe aktualizowanie swojej wiedzy zawodowej i umiejętności pracy, - Tworzenie przyjaznej atmosfery w oddziale, - Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku i dyscypliny pracy oraz tajemnicy służbowej, - Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie środowiska. Przewidywana liczba dyżurów w okresie obowiązywania umowy: dyżury w dni robocze w ilości 4 700 godzin; dyżury w dni świąteczne w ilości 2 000 godzin; dyżury nocne w ilości 3 300 godzin. Forma dyżurów w systemie 12 godzin (1 dyżur = 12 godzin) w ramach comiesięcznego grafiku ustalonego na poszczególnych oddziałach. Liczba dyżurów może ulec zmniejszeniu w zależności od liczby przyjmowanych kuracjuszy. Wykonawcą każdego dyżuru będzie wykwalifikowana pielęgniarka posiadająca uprawnienia wymagane odrębnymi przepisami prawa i spełniające wymagania Zamawiającego w zakresie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia. Zakres zamówienia zawiera się w przedziale powyżej 14 tys. euro, a poniżej progów określonych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz.759 z późn. zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie transportu zwłok do chłodni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zwłok lub oględzin - nr sprawy: EA/39/2015
Dodano: 2015-12-11 - Usługi pielęgniarskie
Dodano: 2015-11-06 - Usługi pielęgniarskie
Dodano: 2014-12-04 - Usługi pielęgniarskie
Dodano: 2014-10-17 - dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych oraz dostawa odczynników i niezbędnym osprzętem do wykonywania badań , dla potrzeb oddziałów szpitalnych w Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śl. oraz w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii przy ul. Grabiszyńskiej 105, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2013-04-05 - Świadczenie usług w zakresie transportu zwłok do chłodni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zwłok lub oględzin - nr sprawy: EA-38-2012.
Dodano: 2012-12-14 - Przeprowadzenie szczepień profilaktycznych przeciw grypie
Dodano: 2012-10-15 - Przeprowadzenie szczepień profilaktycznych przeciw grypie
Dodano: 2012-10-04 - Świadczenie usług transportu zwłok do chłodni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zwłok lub oględzin - nr sprawy: EA-45-2010
Dodano: 2010-12-07 - Świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
Dodano: 2010-03-12