Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla 20 osób wymagających pomocy osób drugich w codziennym funkcjonowaniu w miejscu zamieszkania na terenie gminy Pawłów

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27225 Pawłów, Pawłów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 274 89 47, 252 71 73 , fax. 41 252 71 73
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie
    Pawłów 56
    27225 Pawłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 274 89 47, 252 71 73, fax. 41 252 71 73
    REGON: 29066483800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.pawlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych dla 20 osób wymagających pomocy osób drugich w codziennym funkcjonowaniu w miejscu zamieszkania na terenie gminy Pawłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez opiekunkę domową usług opiekuńczych dla 20 osób wymagających pomocy osób drugich w codziennym funkcjonowaniu, w tym zwłaszcza: • Pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb takich jak: dokonywanie zakupów, przygotowywanie posiłków, podawanie leków, • Pomoc w utrzymaniu higieny podopiecznego, czystości i porządku pomieszczenia, w którym przebywa podopieczny, • Pomoc w donoszeniu do mieszkania wody, opału i zabezpieczenie ciepła w domu • Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych min. kontakt ze służbą zdrowia. 2. Usługi prowadzone przez opiekunkę domową realizowane będą w wymiarze godzinowym zgodnym z zapotrzebowaniem określonym na podstawie wywiadu. Średni wymiar godzin usługowych: 10 godzin w tygodniu dla jednej osoby potrzebującej wsparcia. Przybliżona liczba godzin w skali roku wynosi 10 000. Rzeczywista ilość godzin wykonywanych usług będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego i może ulec zmianie (brak jest możliwości jej dokładnego określenia ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy). W przypadku zmiany liczby godzin w czasie trwania umowy ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę pozostaną bez zmian. 3. Usługi będą świadczone w środowisku (domu klienta) na terenie gminy Pawłów w robocze dni tygodnia, w godzinach ustalonych z osobą potrzebującą wsparcia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań aby usługi wykonywane były z największą starannością, zgodnie z wszelkimi przepisami prawa i poszanowaniem praw i godności osoby, na której rzecz są świadczone. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmujące nadzorowanie i kontrolowanie procesu realizacji usług opiekuńczych (czynności koordynatora) były wykonywane przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę (podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wymagania określone w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp zawiera pkt 19.9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (jeżeli zachodzi taka sytuacja). W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach