Przetargi.pl
Świadczenie usług operatora telekomunikacyjnego w zakresie połączeń telefonicznych i przyłączenia do sieci telekomunikacyjnej dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
    REGON: 1293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług operatora telekomunikacyjnego w zakresie połączeń telefonicznych i przyłączenia do sieci telekomunikacyjnej dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług operatora telekomunikacyjnego w zakresie połączeń telefonicznych i przyłączenia do sieci telekomunikacyjnej dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Przedmiot umowy obejmuje swoim zakresem: Etap I: 1. opracowanie Projektu technicznego, 2. zestawienie traktów cyfrowych ISDN PRA do podłączenia dwóch bram komutacyjnych z siecią PSTN (2x3 szt.), 3. przeprowadzenie testów, 4. przeprowadzenie szkolenia z eksploatacji urządzeń teletransmisyjnych i usług. 5. prawidłowe uruchomienie objętych niniejszą umową usług telekomunikacyjnych, 6. przeniesienie wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z SIWZ numerów telefonicznych do sieci Wykonawcy Etap II: 1. świadczenie usług telekomunikacyjnych objętych niniejszą umową, 2. świadczenie usług wsparcia technicznego, 3. świadczenie usług utrzymania, gwarancji i serwisu. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 64211000-8 Publiczne usługi telekomunikacyjne 3.2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a w szczególności Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik A do umowy, ofertą Wykonawcy: formularzem ofertowym oraz formularzem cenowym stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 3.3. Dla prawidłowej realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy Zamawiającemu urządzenia, które będą wykorzystane do prawidłowej realizacji usług objętych przedmiotem umowy, zgodnie z zapisami Opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ)- Załącznik A do SIWZ, których spis zawarty zostanie w Załączniku nr 5 do SIWZ (Wykaz urządzeń). Urządzenia te będą stanowiły własność Wykonawcy, a Zamawiający będzie uprawniony do ich użytkowania przez okres trwania umowy podpisanej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Wynagrodzenie za korzystanie z ww. urządzeń jest ujęte w cenie abonamentu lub innych składnikach ceny oferty. Wykonawca na swój koszt zapewni ubezpieczenie ww. urządzeń na okres trwania umowy. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do zdemontowania i zabrania zainstalowanych przez Wykonawcę urządzeń najpóźniej w terminie do 30 dni od przekazania przez Zamawiającego pisemnego wezwania do demontażu sprzętu przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy wymaganego wykazu urządzeń, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. 3.4. Zamawiający określa minimalne warunki zapewniania jakości, utrzymania, gwarancji i wsparcia serwisowego – zgodnie z zapisami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik A do SIWZ. 3.5. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w składanej dokumentacji ofertowej. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług rozmównych, których liczba i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w Załączniku A do SIWZ liczba poszczególnych usług rozmównych są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych usług nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych usług wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.8. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane wart. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3.9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3.10. W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 3.11. Zamawiający żąda informacji, o których mowa w ust. 3.10), w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 3.12. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.13. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3.14. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3.15. Przepisy punktu 3.13) i 3.14)stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 3.16. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.17. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wartości 50% zamówienia podstawowego. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp mogą zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegającego na powtórzeniu podobnych usług jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem zamówienia do wysokości . Zamówienie takie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12- 23 w zw. z art. 24 ust. 7 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych - zostali wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dn. 16.07.2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu., w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składane jest przez każdego z członków konsorcjum; Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2 Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 3a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie składa Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu 3 oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3b (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie składa Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4 wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. 5 wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. 6 zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postepowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia. 7 pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach