Przetargi.pl
Świadczenie usług ogrodniczych – zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego w 2017 roku, w podziale na 2 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ogrodniczych – zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego w 2017 roku, w podziale na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usług ogrodniczych – zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości gminnych, Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Zamawiającego administrowanych przez ZLM, w zakresie: 1) przycięcia, prześwietlenia, ścięcia drzew, wycinania krzewów, usuwania powalonych drzew o odłamanych konarów/ gałęzi, frezowania i karczowania pozostałości pni obejmującym koszty użycia piły i podnośnika, ułożenia gałęzi w stosy, wywozu i utylizacji drewna oraz uporządkowania miejsc po zakończonych zabiegach; 2) nasadzeń rekompensacyjnych – zastąpienia usuniętych drzew nowymi nasadzeniami w ilości wynikających z rozstrzygnięcia/sentencji wydawanych decyzji administracyjnych w konkretnej sprawie. Nasadzenia rekompensacyjne – stanowią drzewa o dobrze wykształtowanych systemach korzeniowych i koronach o minimalnych parametrach wymiarowych: - dla gatunków liściastych – obwód mierzony na wysokości 1,3 m powyżej 12 cm, - dla gatunków iglastych – minimalna wysokość 1,5 m. Nasadzenia krzewów – wysokość części nadziemnej powyżej 40 cm: - krzewy płożące – rozpiętość części nadziemnej 40 cm/ 40 cm - żywopłot – minimum 6 roślin na metr bieżący. Wady niedopuszczalne: - silne uszkodzenie mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe, - zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach nadziemnych, - martwica i pęknięcie kory, - dwupędowe kory drzew formy piennej, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej. Wykonawca usługi wykonywać zgodnie z praktyką ogrodniczą. 3) zabezpieczenie drzew przed szkodnikami poprzez założenie pułapki feromonowej (na każde 100 cm obwodu 1 szt.). Zamówienie zostało podzielone na 2 części wg podziału terytorialnego Miasta Łodzi: Część 1 - Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących Zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Najemców nr 1 z siedzibą przy ul. Wielkopolskiej 53 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 2 z siedzibą przy ul. Sędziowskiej 16 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 3 z siedzibą przy ul. Przemysłowej 7 w Łodzi. Rejon Obsługi Najemców nr 11 z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 86 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 12 z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 238 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 13 z siedzibą przy ul. Pomorskiej 115b w Łodzi. Rejon Obsługi Najemców nr 14 z siedzibą przy ul. Wilczej 7 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 15 z siedzibą przy ul. Dębowskiego 8 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. Część 2 - Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących Zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Najemców nr 4 z siedzibą przy ul. Lubelskiej 9/11 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 5 z siedzibą przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 6 z siedzibą przy ul. Ciasnej 19a w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 7 z siedzibą przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi. Rejon Obsługi Najemców nr 8 z siedzibą przy pl. Barlickiego 11 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 9 z siedzibą przy ul. Wapiennej 15 w Łodzi, Rejon Obsługi Najemców nr 10 z siedziba przy ul. Radwańskiej 31 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. Wycięcie drzew może być wykonywane na podstawie decyzji administracyjnej wydawanej przez Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Spraw Społecznych Urzędu Miasta Łodzi, Oddział Ochrony Terenów Zieleni. Decyzja wraz z mapą określającą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących na nieruchomości przekazywana przez Zamawiającego z wyłączeniem drzew i krzewów, dla których nie ma wymogu uzyskania zezwolenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r., o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1651). Wykonanie usług następować będzie każdorazowo w wyniku pisemnego zlecenia usług, w terminie wskazanym przez Zamawiającego – nie dłuższym niż (maksymalnie 10) dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia. Wykonanie usługi alpinistycznej – w skrajnie trudnych przypadkach przy użyciu specjalistycznych systemów linowych - wymaga uzasadnienia na piśmie przez Wykonawcę, zaakceptowanego przez właściwego Koordynatora RON-u. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru pisemnych zleceń usług w siedzibach RON-ów bezzwłocznie – tego samego lub następnego dnia roboczego w godzinach pracy ZLM, po uzyskaniu informacji telefonicznej lub e-mail. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania określony został w formularzach cenowych stanowiących zał. nr 1a-1b do niniejszej SIWZ. Wykonawca będzie świadczył usługi przy pomocy posiadających kwalifikacje pracowników, własnych materiałów (oznakowania) i własnego sprzętu, - koszt (czas) dojścia bądź dojazdu, powrotu do nieruchomości, obciąża Wykonawcę. Podstawą do uznania usługi za wykonaną będzie potwierdzenie uprawnionego miejscowo przedstawiciela Zamawiającego (Miejskiego Administratora Nieruchomości) faktu wykonania usługi. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: 1) wykonania prac zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem i zakresem; 2) zabezpieczenia i oznakowania terenu podczas prowadzenia prac; 3) prowadzenia prac pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych i przeszkolonych, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej; 4) wykonywania prac w obrębie bryły korzeniowej w sposób najmniej szkodzący drzewom; 5) wykonywania przedmiotu zamówienia przy użyciu atestowanych narzędzi dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania – zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, Wykonawca zapewnia wszystkie materiały, narzędzia i sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę; 6) wywozu wyciętych drzew i gałęzi oraz uporządkowania terenu; 7) zagospodarowania odpadów organicznych powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 8) protokolarnego przekazania wykonanych usług przedstawicielowi Zamawiającego - właściwemu miejscowo administratorowi RON – u; 9) odpowiedzialności za jakość wykonanych prac oraz ich zgodność z dokumentacją; 10) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac związanych z przedmiotem zamówienia. W przypadku konieczności czasowego zajęcia pasa drogowego w związku z prowadzonymi pracami, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę od zarządcy drogi, w trybie przewidzianym w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 460 ze zm.), kosztem i staraniem własnym. Wszelkie ewentualne opłaty z tego tytułu ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: 1) przestrzeganie przepisów w zakresie BHP podczas wykonywania prac; 2) przestrzeganie praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach