Przetargi.pl
Świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych z obiektów Urzędu Miasta Olsztyna w 2024 roku

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Jana Pawła II 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510742362
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych z obiektów Urzędu Miasta Olsztyna w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych z obiektów Urzędu Miasta Olsztyna w 2024 roku tj.: 1) Budynek Ratusza Plac Jana Pawła II 12) Budynek ul. Wyzwolenia 303) Budynek ul. Knosały 34) Budynek Regionalnego Centrum Bezpieczeństwa ul. Augustowska 44Szczegółowy zakres został opisany w rozdziale III SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach