Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
- Data zamieszczenia: 2016-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
91348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
REGON: 00028853800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz monitoringu sygnałów alarmowych na rzecz Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie interwencji Grup Patrolowo-Interwencyjnych (w dalszej treści zwanych „GP-I” przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz monitoringu sygnałów alarmowych na rzecz Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi”. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej tj. minimum 2 osób wchodzących w skład GP-I w celu świadczenia doraźnych (na wezwanie) usług ochrony osób i mienia na rzecz Oddziału Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. 3. Wykonawca zobowiązany będzie dysponować grupą interwencyjną (minimum 2 osoby – osoby musza być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony) wyposażoną w pojazd, której zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie dłuższym niż: • 10 minut w godzinach 19:00 - 7:00 od momentu otrzymania informacji – odebrania sygnału NAPAD; • 15 minut w godzinach 7:00 – 19:00 od momentu otrzymania informacji – odebrania sygnału NAPAD 4. Czasy dojazdu wskazany w pkt. 3 mogą ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy takich jak: nieprzejezdność dróg dojazdowych, korki drogowe, katastrofy, siła wyższa. 5. Przez „podjęcie interwencji” Zamawiający rozumie: a) niezwłoczne przybycie na miejsce zdarzenia GP-I w czasie nie dłuższym niż 10 lub 15 minut w zależności od pory dnia, liczonym od chwili odebrania sygnału NAPAD b) podjecie interwencji w obecności Zamawiającego, w przypadku wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia lub życia ludzkiego (pacjenta lub pracownika Zamawiającego); c) Wykonawca i osoby, którymi Wykonawca posłuży się do wykonania przedmiotu zamówienia wykonują podczas interwencji polecenia pracowników Zamawiającego, mając na uwadze minimalizację zagrożenia dóbr osobistych, w stosunku do których podjęto interwencję. 6. Hasło do odwołania alarmu: zostanie ustalone przez Strony przy podpisaniu umowy. 7. Ze względu na fakt, że Zamawiający posiada własne urządzenia alarmowe (moduł nadawczy + pilot) i instalację systemu alarmowego, Zamawiający nie przewiduje zmiany lub wymiany urządzeń alarmowych i instalacji systemu alarmowego. Jeżeli Wykonawca będzie chciał dokonać zmiany/wymiany urządzeń alarmowych lub systemu alarmowego zobowiązany będzie tego dokonać na własny koszt i odpowiedzialność. Urządzenia zamontowane są w budynku niskim. 8. Średnia przewidywana ilość interwencji w miesiącu: 10-14 interwencji. Jest to jedynie przewidywana, szacunkowa ilość. Rzeczywista ilość interwencji jest uzależniona od ilości pacjentów przebywających na Oddziale Toksykologii. Zmiana ilości interwencji miesięcznych nie spowoduje ujemnych konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej 1 osoby (osobę, która będzie w GP-I), którą Wykonawca posłuży się do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ochrony oraz wygrodzenia terenu wydarzenia pn. Łódź Summer Festival
Dodano: 2024-05-14 - Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno – zimowym dla interesantów
Dodano: 2024-05-09 - Świadczenie usług ochrony osób, mienia, terenu i obiektów
Dodano: 2024-04-26 - Wykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-04-22 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
Dodano: 2024-04-18 - Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno – zimowym dla interesantów
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług ochrony obiektu Urzędu Statystycznego w Łodzi.
Dodano: 2024-03-14 - Wykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-03-12 - Wykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przy wykorzystaniu lotów dronów w formie lotów patrolowych i interwencyjnych i ochrony fizycznej
Dodano: 2024-03-12