Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej ogłasza przetarg
- Adres: 43360 Bystra, ul. J. Fałata
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 991 800 , fax. 334 991 802
- Data zamieszczenia: 2017-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
ul. J. Fałata 2
43360 Bystra, woj. śląskie
tel. 334 991 800, fax. 334 991 802
REGON: 64092300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbystra.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, polegającej w szczególności na: a)Całodobowej ochronie osób i mienia Centrum przed włamaniem, kradzieżą, wandalizmem, niszczeniem terenów zielonych, niedopuszczaniem do wynoszenia i dewastacji urządzeń sprzętów, w obiektach i na terenie strzeżonych nieruchomości Centrum. b)Monitorowaniu sygnałów z systemu alarmowego poprzez nadajnik oraz powiadamianiu przez stację monitorowania osób wskazanych przez Dyrektora Centrum o sytuacjach alarmowych. c)Reagowaniu patrolu interwencyjnego, który w sytuacji naruszenia porządku udzieli pomocy pracownikom ochrony. Pracownicy patrolu interwencyjnego muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Czas dojazdu do obiektów patrolu interwencyjnego w przypadku wezwania przez pracownika ochrony, włączenia systemu alarmowego lub powiadomienia przez stację monitorowania nie może przekroczyć: w godzinach od 7.00 do 19.00 – 20 min, w godzinach od 19.00 do 7.00 - 10 min. d)Wykonywaniu co 3 miesiące serwisu systemów alarmowych w dni robocze w godzinach 7.00-13.00 w obiektach Administracji, Apteki, Pawilonu IV, Budynku Poradni Specjalistycznych, Archiwum polegającej na: pełnieniu całodobowego serwisu, sprawdzaniu stanu centrali, czujników, szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, wymianie zużytych bezpieczników, sprawdzaniu całości okablowania, stanu akumulatorów i pomiaru napięć w punktach pomiarowych, sprawdzaniu sprawności działania systemu poprzez wywoływanie próbnych alarmów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050. Zamawiający prosi o wpisywanie w tytule przelewu formuły „Wadium do sprawy nr 6/EZP/380/EAE/3/2017”
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ochrony przestrzeni miejskiej.
Dodano: 2024-05-29 - ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
Dodano: 2024-05-27 - Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
Dodano: 2024-05-27 - Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Będzinie
Dodano: 2024-05-17 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie fizycznej, całodobowej ochrony Wodnego Parku wraz z ochroną i transportem wartości pieniężnych
Dodano: 2024-05-06 - „OCHRONA OSÓB I MIENIA, POMIESZCZEŃ, BUDYNKÓW, TERENU PRZYLEGŁEGO DO OBIEKTÓW JEDNOSTEK PROKURATURY OKRĘGU SOSNOWIECKIEGO”
Dodano: 2024-04-21 - Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
Dodano: 2024-04-19 - Świadczenie usług ochrony oraz służby porządkowej podczas wydarzenia II Festiwal Azjatycki odbywający się na Rynku w Chorzowie 17-19 maja 2024r.
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu
Dodano: 2024-04-05 - Świadczenie usługi ochrony mienia w obiektach warsztatów szkolnych i na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
Dodano: 2024-03-21