Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2018-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w Koszalinie przy ulicach: Racławicka 15-17 - budynek A, E. Kwiatkowskiego 6e - budynek A, Śniadeckich 2 - budynek B - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w Koszalinie przy ulicach: Racławicka 15-17 - budynek A, E. Kwiatkowskiego 6e - budynek A; Śniadeckich 2 - budynek B w zakresie określonym w SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 98300000-6 Zamówienie obejmuje: Obsługę szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w Koszalinie przy ulicach: - Racławicka 15-17, budynek A – 1 szatnia - E.Kwiatkowskiego 6e, budynek A - 1 szatnia - Śniadeckich 2, budynek B - 1 szatnia. 2. Obsługa szatni (po jednym pracowniku w każdej szatni) w godzinach od 7:00 do 21:00 w dni robocze oraz w soboty i niedziele w dni zjazdów studentów niestacjonarnych wg harmonogramu zjazdów. 3. Godziny otwarcia i zamknięcia szatni oraz ilość szatni mogą ulec zmianie w uzasadnionych sytuacjach zgodnie z uzgodnieniami z koordynatorem Zamawiającego. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przyjmowanie i wydawanie garderoby studentów, pracowników oraz osób przybyłych do uczelni służbowo, 2) troska o powierzony depozyt, 3) przyjmowanie i wydawanie depozytu odbywa się przy pomocy numerowanych żetonów, 4) wydanie żetonu powoduje, że wydający jest odpowiedzialny za powierzony depozyt, 5) informowanie i umieszczenie informacji w widocznym miejscu, w szatni, że nie odpowiada za przedmioty pozostawione w kieszeniach oddanej garderoby np. telefony komórkowe, portfele, klucze, itp. 6) bieżące uzupełnianie brakujących żetonów /w jakie jest wyposażona szatnia/ w przypadku wydania depozytu bez żetonu, 7) utrzymanie czystości i estetyki w pomieszczeniach szatni oraz przestrzeganie zakazu palenia w pomieszczeniach szatni, 8) kontrola i nadzór nad osobami pracującymi i przebywającymi w pomieszczeniach szatni /zakaz przebywania w szatni osób trzecich, nietrzeźwych lub wskazujących na spożycie alkoholu/, 9) wyposażenie pomieszczeń dla pracowników zatrudnionych w szatni /oprócz wieszaków i numerowanych żetonów/, 10) codzienne pobieranie i zdawanie kluczy od pomieszczeń szatni z portierni. Obowiązkowo wpis do książki wydawania i zdawania kluczy, która znajduje się na portierni danego budynku. Ilość godzin i ilość szatni może ulec zmianie zgodnie z § 2 ust. 2 wzoru umowy oraz w przypadku zwiększenia obsady szatni np. na żądanie Zamawiającego (powiadomienie Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem). Wykonawca zwiększy obsadę szatni o dodatkowe osoby w przypadku imprez okolicznościowych organizowanych przez Uczelnię. Informacja na temat szacunkowej ilości roboczogodzin (rbg) w szatniach na poszczególnych obiektach: lp. Obiekt dydaktyczny przy ulicy Ilość szatni na poszczególnych obiektach Min. szacowana ilość rbg w okresie trwania umowy Max. szacowana ilość rbg w okresie trwania umowy 1 2 3 4 5 1 Racławickiej 15-17 1 szatnie (bl. A) 4 000 rbg 7 140 rbg 2 E.Kwiatkowskiego 6e 1 szatnia (bl.A) 4 000 rbg 7 140 rbg 3 Śniadeckich 2 1 szatnia (bl. B) 4 000 rbg 7 140 rbg RAZEM: 3 szatnie 12 000 rbg 21 420 rbg 5. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy pzp Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w sposób określony w art.22 §11) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017r. poz. 60 i 962 z późn. zm.) tj. czynności związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia polegające na świadczeniu usługi obsługi szatni. 1) art. 22 §1 Kodeksu pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 6.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.5 czynności. Weryfikacja wymogu zatrudnienia w oparciu o przepisy art. 22 §1 Kodeks pracy opisana została w §3 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Zamawiający określił przed wszczęciem postępowania, że do kosztów cyklu życia w ramach niniejszego postępowania zalicza się wyłącznie koszt przedmiotu postępowania, tj. świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w Koszalinie przy ulicach: Racławicka 15-17 – budynek A, Kwiatkowskiego 6e – budynek A, Śniadeckich 2 – budynek B, który wynosi ok. 332 010,00 zł netto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2.Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ.2) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizację posiadanego przez Zamawiającego atomizera Ato Lab 1 gen. do wersji Ato Lab + 3 gen.
Dodano: 2023-12-18 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dekorację i branding Miasta Szczecin”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/15/2020
Dodano: 2021-01-18 - PN-34/20 USŁUGI PRALNICZE
Dodano: 2021-01-14 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dekorację i branding Miasta Szczecin”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/15/2020
Dodano: 2020-12-21 - PN-34/20 Usługi pralnicze
Dodano: 2020-12-02 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dekorację i branding Miasta Szczecin”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/9/2019
Dodano: 2019-11-25 - Usługa wynajmu sprzętu na ćwiczenia pk. DRAGON 19
Dodano: 2019-05-14 - Usługi polegające na kompleksowym wykonaniu usług pralniczych wraz z usługą transportową dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Dodano: 2019-05-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dekorację i branding Miasta Szczecin”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/2/2019
Dodano: 2019-01-23 - PN-1/19 Usługi pralnicze
Dodano: 2019-01-08