Przetargi.pl
Świadczenie usług obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3.

Miasto Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
    REGON: 59064500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3. 2. Obsługa portierni obejmuje całodobową ochronę oraz dozór następujących budynków Urzędu Miejskiego: 1) budynek przy Placu Zwycięstwa 3, 2) budynek przy Placu Zwycięstwa 1 (ochrona fizyczna w formie monitorowania oraz interwencji), 3) budynek Archiwum Zakładowego przy Placu Zwycięstwa 4 (ochrona fizyczna w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWN) oraz interwencji), 4) budynek Straży Miejskiej przy ul. Jaracza 5 (ochrona fizyczna w formie monitorowania oraz interwencji), 5) budynek SCOPIES ul. Niedziałkowskiego 6 (ochrona fizyczna w formie monitorowania oraz interwencji). 3. Sprawowanie usługi ochrony oraz dozoru w budynkach określonych w pkt. 2 polega na wykonywaniu następujących czynności: 1) obsłudze programu komputerowego „Rejestr wydawania i pobierania kluczy” do pomieszczeń Urzędu Miejskiego oraz obiektów podlegających urzędowi oraz prowadzenie stosownej ewidencji w formie papierowej; 2) kontroli stanu chronionego mienia oraz sprawdzenie sprawności wszystkich środków zabezpieczeń (alarmy, plomby na drzwiach i kluczach); 3) prowadzeniu „Rejestru przebiegu dyżurów”; 4) bieżącej obsłudze poczty elektronicznej; 5) obsłudze użytkowej i sprawowaniu nadzoru nad środkami ochrony elektronicznej: telewizji dozorowej CCTV (monitoring) systemu sygnalizacji pożaru i systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN); 6) natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych; 7) wydawaniu dla petentów identyfikatorów upoważniających na parkowanie pojazdów przed budynkiem Urzędu Miejskiego; 8) obsłudze szlabanu bramy wjazdowej budynku Plac Zwycięstwa 3; 9) w godzinach wieczorowo - nocnych dokonywaniem obchodów budynku ratusza oraz jego zaplecza w odstępach maksymalnie 2 godzin; 10) zamykaniu i otwieraniu bramy wjazdowej na dziedziniec budynku ratusza; 11) obsłudze platformy dla osób niepełnosprawnych; 4. Wykonawca będzie świadczyć usługi, o których mowa w pkt 1 w obsadzie składającej się z własnych pracowników, umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory z imieniem, nazwiskiem i zdjęciem oraz w telefon komórkowy, w systemie całodobowym (24 godziny na dobę) w okresie od 01 lutego 2017 godz. 8:00 do 31 grudnia 2017 roku godz. 10:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341120-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach