Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
    Jana III Sobieskiego 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510827093
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Świadczenie usług wsparcia psychologicznego.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi wsparcia psychologicznego w ilości 1260 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.a) Wsparcie prowadzone w formie indywidualnej lub grupowej, w zależności od potrzeb uczestników.b) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.c) Wykonawca dostosuje wsparcie psychologiczne do indywidualnych, potrzeb uczestników.d) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.e) Spotkania odbywać się będą:- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.Część 2. Świadczenie usług psychoterapeutycznych.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi indywidualnego wsparcia psychoterapeutycznego w ilości 336 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań. b) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.c) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.d) Spotkania odbywać się będą:- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.Część 3. Wsparcie logopedyczne.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych zajęć logopedycznych w ilości 420 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.b) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.c) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.d) Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, w formie drukowanej, multimedialnej wraz ze sprzętem do ich obsługi. e) Spotkania odbywać się będą:- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.4) Część 4. Konsultacje specjalistyczne.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego konsultacji specjalistycznych: w tym neurologa, neurologa dziecięcego, psychiatry, psychiatry dziecięcego, neurologopedy, seksuologa, ortopedy, ortopedy dziecięcego, itp.a) Łączna liczba godzin przewidziana na konsultacje specjalistyczne- 336 godz. Jedna godzina to 60 minut, dopuszcza się realizację konsultacji po 30 minut.b) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności zrealizowania konsultacji każdorazowo wskazujące rodzaj specjalisty oraz preferowane wykształcenie / kwalifikacje / umiejętności. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu propozycję specjalisty ze wskazaniem jego doświadczenia oraz wykształcenia w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia potrzeby przeprowadzenia konsultacji. Zamawiający ma prawo odmówić akceptacji proponowanego specjalisty jeżeli nie posiada on wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji, doświadczenia umożliwiającego realizację konsultacji.c) Wykonawca wskazuje miejsce realizacji świadczenia mieszczące się w odległości nie większej niż 80 km od Ostródy.Część 5. Indywidualne zajęcia edukacyjne.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych zajęć edukacyjnych polegających na wsparciu edukacyjnym, w zakresie wyrównywania braków i rozwoju edukacyjnym dzieci i młodzieży w ilości 1020 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego w tym: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.b) Wykonawca dostosuje zajęcia do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym zajęcia ogólnoedukacyjne, lingwistyczne, matematyczno-przyrodnicze, biologiczno-chemiczne, inne w zależności od potrzeb edukacyjnych dzieci i młodzieży.c) Osoby skierowane przez wykonawcę do świadczenia usługi muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, doświadczenie lub kwalifikacje.d) Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu propozycję osób, które będą prowadziły zajęcia edukacyjne ze wskazaniem ich doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji. Zamawiający ma prawo odmówić akceptacji proponowanych osób, jeżeli nie posiadają one wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji umożliwiających realizację przedmiotu umowy.e) Spotkania odbywać się będą:- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować:a) w przypadku składania oferty w części 1- osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz minimum 2-letnie doświadczenia w pracy z dzieckiem i rodziną;b) w przypadku składania oferty w części 2- osobą, która posiada:- wykształcenie wyższe magisterskie;- certyfikat psychoterapeuty lub dyplom ukończenia szkolenia do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty atestowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne lub rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne lub uczestniczy w trzecim lub następnych latach szkolenia do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty atestowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne lub rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne;- doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 100 godzin wsparcia psychoterapeutycznego;c) w przypadku składania oferty w części 3- osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku lub w specjalności logopedia lub ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii;Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w części 4 i 5.Informacje dodatkowe:- Wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w § 3 ust. 3 pkt 5 SWZ.- Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór- załącznik nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach