Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na części – liczba części VIII

Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg

  • Adres: 66004 Zielona Góra, ul. Racula - Im. Rodła
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 214 900 , fax. 683 214 001
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Wytrzeźwień
    ul. Racula - Im. Rodła 6
    66004 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 214 900, fax. 683 214 001
    REGON: 59507400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na części – liczba części VIII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na części – liczba części VIII: 1) CZĘŚĆ I - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 1024 godziny; b. w soboty, niedziele i święta nie wymienione w punkcie c. i d. – 144 godziny; c. w wybrane dni świąteczne tj. – Święto Zmarłych (1 listopad), Wigilia, Boże Narodzenie, Sylwester (24, 25 i 31 grudnia) – 48 godzin; d. Boże Narodzenie (26 grudnia) – 24 godziny. 2) CZĘŚĆ II - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 1092 godziny; b. w soboty, niedziele i święta nie wymienione w punkcie c. – 768 godzin; c. w wybrane dni świąteczne tj. – Święto Zmarłych (1 listopad), Wigilia, Boże Narodzenie, Sylwester (24, 25 i 31 grudnia) – 24 godziny; 3) CZĘŚĆ III - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 492 godziny; b. w soboty, niedziele i święta nie wymienione w punkcie c. – 768 godzin; c. w wybrane dni świąteczne tj. – Święto Zmarłych (1 listopad), Wigilia, Boże Narodzenie, Sylwester (24, 25 i 31 grudnia) – 24 godziny; 4) CZĘŚĆ IV - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 512 godzin; 5) CZĘŚĆ V - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 456 godzin; 6) CZĘŚĆ VI - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 260 godzin; 7) CZĘŚĆ VII - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 144 godziny; b. w soboty, niedziele i święta – 24 godziny; 8) CZĘŚĆ VIII - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 52 godziny; b. w soboty, niedziele i święta – 24 godziny. 2. Zakres obowiązków dla Wykonawcy dla wszystkich części: - sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień, - prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, - udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, - stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, - wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, - kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, - w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego, - sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, - wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni, - przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, - prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę (współpraca z terapeutą), - prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, - sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, - wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, - określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, - przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 08 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014, poz. 1850), - Przedmiot umowy należy wykonać na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2017 r. poz. 125 tekst jednolity), 3. Uwagi dla Wykonawcy - wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 4.1. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 08 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014, poz. 1850), 4.2.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę osoby bezpośrednio uczestniczące przy realizacji zamówienia – lekarz lub felczer. Sposób potwierdzenia zatrudnienia osób będzie na podstawie umowy o pracę. Kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli ( sam lub przez inne służby np. PIP) pracowników wykonujących ww. czynności przy realizacji zamówienia na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa z § 5 ust. 2 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 4.2.1. Przed podpisaniem umowy zgodnie z § 5 ust. 2 projektu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. wraz z wykazem osób zatrudnionych na umowę o pracę przeznaczonych do realizacji zadania, z wyszczególnieniem Wykonywanych przez nie czynności. 4.2.2 Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia. 4.2.3. Regulacja art.29 ust 3a ustawy Pzp nie wskazuje na obowiązek zawierania umów o pracę bezpośrednio pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, który będąc osobą fizyczną świadczył będzie jednoosobowo określone czynności na rzecz Zamawiającego. 4.2.4. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach