Przetargi.pl
Świadczenie usług marketingowo-doradczych polegających na promowaniu walorów inwestycyjno-gospodarczych Gminy Wisznia Mała oraz pobudzeniu aktywności gospodarczej

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług marketingowo-doradczych polegających na promowaniu walorów inwestycyjno-gospodarczych Gminy Wisznia Mała oraz pobudzeniu aktywności gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług marketingowo-doradczych polegających na promowaniu walorów inwestycyjno-gospodarczych Gminy Wisznia Mała oraz pobudzeniu aktywności gospodarczej, w celu maksymalizacji wpływów do budżetu Gminy z tytułu podatków i opłat lokalnych od osób prawnych w szczególności podatku od środków transportowych. 2. Do obowiązków Wykonawcy wyłonionego w ramach prowadzonego postępowania jest podjęcie działań mających wpływ na skuteczne zwiększenie wpływów między innymi z tytułu podatku od środków transportowych o 1 400 000 zł, jednakże nie mniej niż 1 000 000 zł na koniec roku 2024, m.in. poprzez: 1) pobudzanie aktywności przedsiębiorców oraz promocję terenów i walorów inwestycyjnych w szczególności prowadzących działalność gospodarczą w dziedzinie transportu w tym: a) uczestnictwo w eventach branżowych, targach, spotkania biznesowych min. 2 razy do roku, b) aktywność w Internecie w tym w mediach społecznościowych, c) docieranie do przedsiębiorców za pomocą kampanii telefonicznych, mailingowych, kolportaż ulotek i materiałów marketingowych, umieszczenie tablic informacyjnych w lokalizacjach o zwiększonym ruchu pojazdów, 2) pozyskiwanie nowych przedsiębiorców na terenie Gminy Wisznia Mała a w szczególności poprzez pomoc merytoryczną w zakładaniu na terenie Gminy Wisznia Mała ich siedzib, oddziałów, filii itd. przedsiębiorstw (utworzenie bazy biurowo-logistycznej umożliwiającej przeprowadzenie kompleksowego procesu rejestracji przedsiębiorcy planującego prowadzić działalność gospodarczą na terenie gminy), 3) doradztwo na rzecz przedsiębiorców nowopowstających na terenie Gminy Wisznia Mała poprzez: a. udzielanie informacji i doradztwa na temat ubezpieczeń społecznych dotyczących przedsiębiorców, b. udzielanie informacji o zasadach wypełniania i wydawania druków identyfikacyjnych, c. informowanie o wymaganych ustawą o NIP i załącznikach, d. udzielanie podstawowych informacji z zakresu zasad rejestracji w podatku VAT, e. udzielanie podstawowych informacji o formach opodatkowania w podatku dochodowym, f. udzielanie podstawowych informacji o formach opodatkowania o podatkach lokalnych, g. udzielanie informacji o procedurze nadanie REGON, h. udostępniania materiałów informacyjnych dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatków itp. 4) wdrażanie innowacyjnych form kontaktu na linii przedsiębiorca – samorząd m.in. poprzez: a. Pomoc przedsiębiorcom przy zakładaniu podpisu certyfikowanego profili zaufanych b. Pomoc przedsiębiorcom przy wypełnianiu e-formularzy podatkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79411100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 3). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 4). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną