Przetargi.pl
Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 324 450, fax. 124 324 451
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pkt 3) SIWZ: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum). 4. Przy realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia wykonawcy zobowiązani są uwzględnić poniższe założenia, a w szczególności fakt, że: 4.1 świadczenie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym polegać będzie na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu na terenie kraju i poza jego granicami nadawanych przez zamawiającego przesyłek kurierskich (określona waga zgodnie z załącznikiem A do SIWZ), w gwarantowanym w regulaminie wykonawcy terminie; 4.2 usługi realizowane będą w systemie „od drzwi do drzwi”, tj. w systemie zobowiązującym kuriera do odbioru przesyłki bezpośrednio od nadawcy oraz dostarczeniu jej bezpośrednio pod wskazany adres odbiorcy; 4.3 usługa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnych zleceń zgłaszanych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub strony internetowej wykonawcy w terminach, o których mowa poniżej przez jednostki organizacyjne zamawiającego; 4.4 zlecenia zgłaszane będą do godziny 15:30 każdego dnia roboczego (z wyjątkiem tzw. przesyłek „miejskich” zlecanych do godziny 12:00 każdego dnia roboczego), przy czym przesyłki zgłoszone do odbioru do godz. 12:00, wykonawca odbiera nie później niż do 15:30 tego samego dnia, a przesyłki zgłoszone do odbioru po godz. 12:00, wykonawca odbiera do godz. 12:00 dnia następnego; 4.5 pod pojęciem „przesyłek kurierskich” rozumie się koperty i paczki zawierające dokumenty, materiały i sprzęt związany z działalnością zamawiającego oraz z realizowanymi przez zamawiającego zadaniami; 4.6 nadawane przez zamawiającego przesyłki kurierskie będą odbierane ze wszystkich jednostek organizacyjnych zamawiającego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum), zlokalizowanych w ok. 80 budynkach rozmieszczonych na terenie całego miasta Krakowa; 4.7 obowiązkiem wykonawcy jest traktowanie przesyłek kurierskich z należytą ostrożnością, jak również dbanie o doręczanie przesyłek w stanie nienaruszonym i bez uszkodzeń. W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego zabezpieczenia naruszonej koperty/pudełka i dostarczenie do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia i ich przyczynę. Odbiór uszkodzonej przesyłki winien być potwierdzony podpisem adresata złożonym na dostarczonym protokole; 4.8 wykonawca zapewni bieżącą dostawę wliczonych w cenę oferty opakowań przeznaczonych na przesyłki o masie do 1kg oraz druków niezbędnych do ewidencjonowania przesyłek nadawanych przez zamawiającego; 4.9 zamawiający zastrzega sobie możliwość wysłania przesyłki kurierskiej na koszt adresata; 4.10 wykonawca zapewni zamawiającemu możliwość śledzenia drogi każdej nadanej przesyłki kurierskiej w trybie on-line poprzez internetową aplikację zawierającą pełną informację na temat statusu przesyłki, zapewniającą zdalne przesyłanie danych; 4.11 wykonawca zapewni dla każdej nadanej przesyłki kurierskiej oddzielny numer listu przewozowego; 4.12 ze względu na specyfikę zamawiającego zlecenia nie będą realizowane za pośrednictwem jednego koordynatora, lecz przez zainteresowanych usługą pracowników zamawiającego; 4.13 zmawiający wymaga oddelegowania jednej osoby odpowiedzialnej za kontakty i współpracę z zamawiającym, dostępnej pod wskazanym przez wykonawcę numerem telefonu, której obowiązkiem będzie koordynacja pracy kurierów oraz informowanie o aktualnym statusie nadanej przesyłki kurierskiej; 4.14 przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi tzw. „poczty firmowej” oraz przesyłek „specjalnych” (np. w lodzie); 4.15 rozliczenie przesyłek nastąpi zgodnie z zapisami wzoru umowy załączonego do SIWZ, niemniej jednak dla celów identyfikacji pod każdą fakturę zostanie dołączone zestawienie wartościowo-ilościowe zawierające następujące dane: - NADAWCĘ PRZESYŁKI – tj. nazwę jednostki organizacyjnej zamawiającego zlecającej usługę, dane adresowe jednostki, dane kontaktowe osoby nadającej przesyłkę; - ODBIORCĘ PRZESYŁKI – tj. firmę/nazwę/dane personalne osoby fizycznej, dane adresowe siedziby/miejsca zamieszkania; Zamawiający dopuszcza również możliwość bezpłatnego udostępnienia przez wykonawcę aplikacji online, za pomocą której możliwe będzie samodzielne wygenerowanie zastawienia zawierającego powyższe dane; 4.16 wykonawca musi zapewnić odrębne faktury wystawiane dla każdego z realizowanych przez zamawiającego projektu współfinansowanego bądź refundowanego ze środków UE; 4.17 zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usługi innemu operatorowi i obciążenia kosztami wykonawcy, w przypadku nieodebrania przez tego ostatniego od zamawiającego przesyłek w wyznaczonym miejscu i terminie. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od otrzymania dowodu wraz z nakazem zapłaty; 4.18 ilość przewidzianych w załączniku A do SIWZ przesyłek kurierskich ma wyłącznie charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości planowanych przesyłek do aktualnych potrzeb (tj. zwiększania lub zmniejszania podanych w poszczególnych pozycjach wielkości) w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca z tego tytułu nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń. 4.19 nadawane przesyłki będą ewidencjonowane. Na dowód zawarcia umowy o przewóz i doręczenie przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym zamawiający otrzymuje potwierdzenie nadania przesyłki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64120000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pkt 9) SIWZ: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Pkt 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – 1.1 o udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów, a w szczególności wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności pocztowej, tj. posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z postanowieniami art. 6 ustawy – Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.), uprawniający do wykonywania działalności pocztowej polegającej na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pkt 7) SIWZ: 1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą. 1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców; 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 1.1 powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. 1.4 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5)1.1 i 5)4.1 SIWZ, wykonawca składa w treści formularza oferty stosowne oświadczenia, natomiast dokumenty przedkłada w toku procedury „odwróconej”, o której mowa poniżej. Pkt 7) SIWZ: 2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. 2.1 Wykonawca, polegający na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając – wraz z ofertą – pisemne (tj. w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego zobowiązanie dotyczy oraz w jaki sposób i w jakim zakresie będzie ono wykonywane. Pkt 7) Siwz: 3. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu wykonawców biorących udział w postępowaniu i złożonych ofert. 3.1 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, składane w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego – po otwarciu ofert – wykaz wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody wskazujące na to, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Pkt 11) SIWZ: 3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień SIWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać: 3.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami; 3.2 szczegółową kalkulację cenową, sporządzoną przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt 13) SIWZ i jej załączników; 3.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; 3.4 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty; 3.5 dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach