Przetargi.pl
świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +486793510 , fax. +48566793682
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +486793510, fax. +48566793682
    REGON: 000316068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu, obejmujące: 1) Wykonywanie usług kserokopii formatu A4 (czarno-białe) na 2 urządzeniach kopiujących w wynajmowanym pomieszczeniu Punktu Ksero Szpitala Wielospecjalistycznego przy ul. Św. Józefa 53-59 z obsługą punktu przez pracownika Wykonawcy - wg zakresu określonego w Zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową 1 urządzenia kopiującego do wykonywania kserokopii formatu A4 w Punkcie Informacji Szpitala Wielospecjalistycznego przy ul. Św. Józefa 53-59 - wg zakresu określonego w Zał. Nr 3 do SIWZ. 3) Dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową 4 urządzeń kopiujących do wykonywania kserokopii formatu A4 w Punkcie Poligraficznym Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - wg zakresu określonego w Zał. Nr 3 do SIWZ. 2. Specyfikację cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ. Specyfikacja wymaganych minimalnych parametrów techniczno-użytkowych urządzeń kopiujących do świadczenia usług przez Wykonawcę oraz wydzierżawienia Zamawiającemu, określona jest w Załączniku Nr 4 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 2.1. W razie jakichkolwiek wątpliwości na etapie badania i oceny ofert co do oferowanych parametrów techniczno-użytkowych urządzeń kopiujących, Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji parametrów poprzez wezwanie Wykonawcy do przedłożenia aktualnych danych technicznych od producenta lub przedstawienia (prezentacji) oferowanego egzemplarza (modelu). W tych okolicznościach sprzęt musi być dostarczony lub przedstawiony do prezentacji w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia Wykonawcy takiej konieczności. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osoby na pełnym etacie wykonującej czynności w zakresie świadczenia usług kserokopii na rzecz Zamawiającego, gdyż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy (t.j. z 2018r. poz. 108). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób podczas realizacji zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp oraz sankcję z tytułu niespełnienia tych wymagań – wg wzoru umowy (Załącznik Nr 10a do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79521000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i rozdziale II pkt 3b ppkt. 1/ SIWZ: 1) pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 16.1. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b w/w rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Punkt 16.1. stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach