Przetargi.pl
Świadczenie usług koordynatora i asystenta koordynatora w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODNICY ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Ustronie 2B
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564982742 , fax. 564984933 wew. 223
  • Data zamieszczenia: 2024-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODNICY
    ul. Ustronie 2B
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564982742, fax. 564984933 wew. 223
    REGON: 382558849
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.brodnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług koordynatora i asystenta koordynatora w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I -Świadczenie usług koordynatora projektu.Świadczenie usług koordynatora projektu będzie związane m.in. z planowaniem, zarządzaniem, koordynacją i nadzorem realizacji projektu pn. „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”, w tym: realizacją projektu zgodnie z założeniami, osiągnięcie zamierzonych celów oraz terminowe rozliczenie projektu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i harmonogramami, a także ponoszenie odpowiedzialności za: zarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją ww. projektu, zgodnie z zawartymi umowami, wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu.Usługi będą świadczone w wymiarze 30 godzin miesięcznie, w okresie trwania projektu. Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza się zwiększenie miesięcznej liczby godzin ponad wskazany wymiar 30 h/m-c, w celu zapewnienia skutecznego nadzoru nad realizacją projektu, ale do wysokości łącznego limitu godzin wskazanego w realizowanym przez Zamawiającego projekcie, tj. do 1080 h/projekt. Zwiększony miesięczny wymiar nie przekroczy 60 godzin miesięcznie.Przez godzinę świadczenia usługi, każdorazowo należy rozumieć pełną godzinę zegarową, tj. 60 minut.W uzasadnionych przypadkach, w porozumieniu z Wykonawcą, Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin w danym miesiącu z jednoczesnym zwiększeniem ilości zleconych godzin w kolejnym/kolejnych miesiącach, w zależności od potrzeb Zamawiającego.Świadczenie usług będzie się odbywało w formie wymaganej przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem że Zamawiający dopuszcza realizację usług zarówno:1) w formie stacjonarnej, co najmniej raz w miesiącu, w obiekcie Zamawiającego zlokalizowanego pod adresem ul. Ustronie 2b, 87-300 Brodnica, w godzinach jego pracy, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08.00 do godz. 15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach oraz 2) w formie zdalnej w postaci: telekonferencji, konsultacji telefonicznych, wymiany informacji drogą elektroniczną poprzez pocztę e-mail lub tradycyjną pisemną realizowaną przez operatora pocztowego. W przypadku realizacji usług w formie stacjonarnej Zamawiający zapewni koordynatorowi pomieszczenie wyposażone w stół/biurko oraz krzesło. Wykonawca będzie zobowiązany do dysponowania własnym komputerem i dostępem do Internetu. Zamawiający dopuszcza, w dniu realizacji usług w formie stacjonarnej, wykonywanie dla koordynatora wydruków dokumentów w wersji ostatecznej, na drukarkach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wydruków niezwiązanych z realizacją projektu oraz dokumentów roboczych i edukacyjnych.Podstawą realizacji usług będzie: zlecenie wykonania poszczególnych zadań wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego realizowanego projektu lub dyspozycja Zamawiającego lub harmonogram realizacji zadań ustalony między stronami umowy, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.Wykonawca może samodzielnie rozdysponować miesięczną liczbę 30 godzin, w zależności od bieżących potrzeb wynikających z powierzonych mu zadań oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Wykonawca ma również prawo do zaproponowania projektu harmonogramu, o którym mowa w ust. 10 powyżej, z zastrzeżeniem że jego obowiązywanie rozpocznie się dopiero po uzyskaniu jednoznacznej akceptacji Zamawiającego.Zamawiający zastrzega, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla Zamawiającego związanych z wykonywaniem zadań koordynatora wskazanego projektu, we wskazanym okresie rozliczeniowym.Do czasu świadczenia usług nie wlicza się m.in.: czasu dojazdu do Zamawiającego ani czasu przygotowania się do wykonywania usług. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia, wyłącznie za faktycznie zrealizowane usługi.Transport do miejsca świadczenia usług, będzie we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy, który należy skalkulować w cenie oferty.W ramach wykonywanych usług, Zamawiający będzie wymagał od koordynatora m.in.:1) planowania i organizowania działań związanych z realizacją projektu,2) planowania i organizacji pracy zespołu projektowego,3) nadzoru nad przestrzeganiem prawa krajowego i unijnego w zakresie realizacji projektu, w tym przestrzegania zasad równości szans i niedyskryminacji, dostępności dla osób z niepełno sprawnościami,4) sporządzania projektów: dokumentów, uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz, zasad współdziałania zespołu projektowego, procedur, dokumentacji do obsługi projektu oraz innych materiałów dla potrzeb prawidłowej realizacji projektu,5) zarządzania, kierowania i koordynowania pracami związanymi z realizacją projektu, zgodnie z: zawartymi umowami, wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu,6) monitorowania i koordynacji działań merytorycznych w projekcie,7) bieżącego monitorowania projektu, analizowania ryzyka i kontroli ryzyka,8) podejmowania działań naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu,9) raportowania o zauważonych nieprawidłowościach w realizacji projektu, w tym o: problemach w osiągnięciu wskaźników i rezultatów projektu, problemach związanych z pracą personelu i wykonawcami projektu, 10) bieżącej kontroli osiąganych wskaźników/wyników,11) nadzoru nad budżetem projektu, w tym stałego monitoringu rzeczowego i finansowego przebiegu realizacji projektu, nadzoru nad prawidłowym wydatkowaniem środków,12) nadzoru nad właściwym stosowaniem wytycznych i przepisów prawa, w tym nadzoru nad zakupami i udzielanymi zamówieniami publicznymi,13) zatwierdzania: opisu przedmiotu zamówienia, propozycji warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert, zgodnie z założeniami projektu i aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,14) nadzoru nad realizacją obowiązków informacyjnych i promocyjnych w projekcie,15) nadzoru nad przygotowaniem wniosków o płatność, w tym wniosku o płatność końcową,16) nadzoru nad właściwym prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji związanej z realizacją projektu,17) nadzoru nad stałym monitoringiem i ewaluacją projektu,18) zatwierdzania dokumentów przygotowywanych przez asystenta koordynatora projektu,19) weryfikowania rekrutacji i nadzoru nad rekrutacją,20) weryfikowania i akceptowania wniosków o płatność oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektu,21) współpracy z pracownikami Zamawiającego, członkami zespołu projektowego, opiekunem projektu oraz Instytucją Zarządzającą,22) współpracy z innymi podmiotami zewnętrznymi, w związku z realizacją koordynowanego projektu,23) udziału w spotkaniach i naradach koordynacyjnych zespołu projektowego,24) uczestniczenia w kontrolach i audytach związanych z realizacją projektu, składania wyjaśnień i udzielania informacji organom kontrolującym, w każdym czasie również po zakończeniu realizacji projektu,25) sporządzania sprawozdań i raportów: merytorycznych i finansowych z przebiegu realizacji projektu na potrzeby Zamawiającego oraz Instytucji Zarządzającej, z zastrzeżeniem że raporty i sprawozdania nie będą sporządzane rzadziej niż raz na kwartał,26) realizacji innych zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu, w tym m.in. ewentualnego tymczasowego zastępstwa asystenta koordynatora projektu, ewaluacji projektu co najmniej dwa razy w roku,27) wykonywania innych zadań związanych z realizowanym projektem, zleconych przez kierownictwo Zamawiającego lub ich bezpośredniego przełożonego, w tym Skarbnika Gminy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II – Świadczenie usług asystenta koordynatora projektu.Świadczenie usług asystenta koordynatora projektu będzie związane m.in. z wykonywaniem zadań merytorycznych oraz wsparciem koordynatora w realizacji projektu pn. „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”, w tym realizacja wskazanych przez Zamawiającego i Koordynatora projektu zadań zgodnie z: założeniami projektu, zawartymi umowami, wnioskiem o dofinansowanie, aktualnym harmonogramem rzeczowo-finansowym, umową o dofinansowanie, przepisami prawa oraz wytycznymi.Usługi będą świadczone w wymiarze 40 godzin miesięcznie, w okresie trwania projektu. Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza się zwiększenie miesięcznej liczby godzin ponad wskazany wymiar 40 h/m-c, w celu zapewnienia skutecznej realizacji zadań w projekcie, ale do wysokości łącznego limitu godzin wskazanego w realizowanym przez Zamawiającego projekcie, tj. do 1440 h/projekt. Zwiększony miesięczny wymiar nie przekroczy 80 godzin miesięcznie.Przez godzinę świadczenia usługi, każdorazowo należy rozumieć pełną godzinę zegarową, tj. 60 minut.W uzasadnionych przypadkach, w porozumieniu z Wykonawcą, Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin w danym miesiącu z jednoczesnym zwiększeniem ilości zleconych godzin w kolejnym/kolejnych miesiącach, w zależności od potrzeb Zamawiającego.Świadczenie usług będzie się odbywało w formie wymaganej przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem że Zamawiający dopuszcza realizację usług zarówno:1) w formie stacjonarnej, co najmniej raz w miesiącu, w obiekcie Zamawiającego zlokalizowanego pod adresem ul. Ustronie 2b, 87-300 Brodnica, w godzinach jego pracy, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08.00 do godz. 15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach oraz 2) w formie zdalnej w postaci: telekonferencji, konsultacji telefonicznych, wymiany informacji drogą elektroniczną poprzez pocztę e-mail lub tradycyjną pisemną realizowaną przez operatora pocztowego. W przypadku realizacji usług w formie stacjonarnej Zamawiający zapewni asystentowi koordynatora projektu pomieszczenie wyposażone w stół/biurko oraz krzesło. Wykonawca będzie zobowiązany do dysponowania własnym komputerem i dostępem do Internetu. Zamawiający dopuszcza, w dniu realizacji usług w formie stacjonarnej, wykonywanie dla asystenta koordynatora wydruków dokumentów w wersji ostatecznej, na drukarkach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wydruków niezwiązanych z realizacją projektu oraz dokumentów roboczych i edukacyjnych.Podstawą realizacji usług będzie: zlecenie wykonania poszczególnych zadań wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego realizowanego projektu lub dyspozycja Zamawiającego lub Koordynatora projektu lub harmonogram realizacji zadań ustalony między stronami umowy, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.Wykonawca może samodzielnie rozdysponować miesięczną liczbę 40 godzin, w zależności od bieżących potrzeb wynikających z powierzonych mu zadań oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Wykonawca ma również prawo do zaproponowania projektu harmonogramu, o którym mowa w ust. 24 powyżej, z zastrzeżeniem że jego obowiązywanie rozpocznie się dopiero po uzyskaniu jednoznacznej akceptacji Zamawiającego.Zamawiający zastrzega, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla Zamawiającego związanych z wykonywaniem zadań asystenta koordynatora wskazanego projektu, we wskazanym okresie rozliczeniowym.Do czasu świadczenia usług nie wlicza się m.in.: czasu dojazdu do Zamawiającego ani czasu przygotowania się do wykonywania usług. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia, wyłącznie za faktycznie zrealizowane usługi.Transport do miejsca świadczenia usług, będzie we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy, który należy skalkulować w cenie oferty.W ramach wykonywanych usług, Zamawiający będzie wymagał od asystenta koordynatora projektu m.in.:1) udział w pracach zespołu projektowego oraz ścisła współpraca z Koordynatorem projektu, przedstawicielami Instytucji Zarządzającej i przedstawicielami Zamawiającego, 2) bieżącej realizacji projektu w zakresie merytorycznym i finansowym, w tym realizacja zadań zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem krajowym i unijnym, w tym przestrzegania zasad równości szans i niedyskryminacji, dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz przekazywania informacji o równości szans,3) realizacji zadań zgodnie z: zawartymi umowami, wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu,4) we współpracy z Koordynatorem Projektu: wprowadzanie niezbędnych zmian do projektu występujących w toku jego realizacji, opracowywanie pism do Instytucji Zarządzającej, prowadzenie procedury aneksowania umowy, aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego,5) bieżącego realizowania zadań w projekcie, w tym monitoring i ewaluacja zadań, osiąganych wskaźników/wyników, itp.6) przetwarzanie informacji o uczestnikach projektu,7) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym sporządzanie projektów: dokumentów, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb prawidłowej realizacji projektu i jego obsługi,8) wprowadzanie informacji/ danych do systemu informatycznego obsługi projektu, obsługa komunikacji elektronicznej z Instytucją Zarządzającą projektem,9) bieżącego monitorowania projektu pod kątem niewłaściwej realizacji i przebiegu projektu oraz niezwłoczne zgłaszanie zauważonych zagrożeń związanych z realizowanym projektem koordynatorowi projektu i Zamawiającemu,10) zgłaszanie propozycji działań naprawczych w przypadkach zagrożenia prawidłowej realizacji projektu, 11) realizacji zadań wynikających z budżetu projektu i harmonogramu rzeczowo-finansowego, w tym: monitoringu rzeczowego i finansowego przebiegu realizacji projektu, nadzoru nad prawidłowym wydatkowaniem środków, prawidłowego rozliczania pod względem finansowym zadań ujętych w umowie o dofinansowanie projektu, kontrola kwalifikowalności wydatków, sporządzania opisów dokumentów zgodnie z wytycznymi wskazanym w umowie o dofinansowanie,12) monitorowania właściwego stosowania przez Zamawiającego wytycznych i przepisów prawa zgodnie z założeniami projektu i aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,13) udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym: przygotowywania projektów dokumentów na potrzeby udzielanych zamówień publicznych, opisu przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, propozycji kryteriów oceny ofert, wzorów umów,14) współpracy w planowanych zakupach, zatwierdzania dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych zakupów pod względem zgodności z założeniami projektu i wytycznymi, nadzoru nad udzielanymi zamówieniami publicznymi w zakresie wydatków kwalifikowanych,15) monitorowanie obowiązków informacyjnych i promocyjnych w projekcie,16) sporządzanie wniosków o płatność, w tym przygotowywanie wniosków w części merytorycznej i wniosku o płatność końcową oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektu,17) monitorowania właściwego prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu, 18) przygotowanie dokumentów projektowych do archiwizacji,19) uzyskiwania akceptacji koordynatora projektu na podejmowane przez siebie działania i za sporządzone dokumenty, sprawozdania oraz analizy przekazywane Zamawiającemu,20) współpracy z pracownikami Zamawiającego, członkami zespołu projektowego, opiekunem projektu oraz Instytucją Zarządzającą,21) współpracy z innymi podmiotami zewnętrznymi w związku z realizacją projektu,22) udziału w spotkaniach i naradach zespołu projektowego,23) uczestniczenia w kontrolach i audytach związanych z realizacją projektu, składania wyjaśnień i udzielania informacji organom kontrolującym, w każdym czasie również po zakończeniu realizacji projektu,24) sporządzania sprawozdań i raportów z przebiegu realizacji Projektu: merytorycznych i finansowych z przebiegu realizacji projektu na potrzeby Zamawiającego oraz Instytucji Zarządzającej, z zastrzeżeniem że raporty i sprawozdania nie będą sporządzane rzadziej niż raz na kwartał,25) realizacji innych zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu, w tym m.in. ewentualnego tymczasowego zastępstwa koordynatora projektu, ewaluacji projektu co najmniej dwa razy w roku,26) planowanie i kontrola finansów projektu, w tym bieżąca kontrola zgodności budżetu projektu z budżetem Zamawiającego i Wieloletnią Prognozą Finansową Gminy Miasta Brodnicy,27) sporządzanie wniosków zmian finansowych do budżetu Zamawiającego oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miasta Brodnicy,28) wykonywania innych zadań związanych z realizowanym projektem, zleconych przez kierownictwo Zamawiającego lub ich bezpośredniego przełożonego, w tym Skarbnika Gminy,29) wsparcie Koordynatora projektu w przygotowywaniu wniosków o płatność, raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektu, a także w pojedynczych sytuacjach zastępstwo koordynatora podczas jego nieobecności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa – w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:a) w zakresie części I wykazał, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie posiadała łącznie co najmniej: ukończone studia wyższe pierwszego stopnia oraz pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub kierowaniu lub nadzorowaniu projektami z udziałem środków unijnych (UE),b) w zakresie części II wykazał, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie posiadała łącznie co najmniej: ukończone studia wyższe pierwszego stopnia oraz pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub kierowaniu lub nadzorowaniu lub koordynowaniu projektami z udziałem środków unijnych (UE).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach