Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacji, usuwanie awarii oraz wykonywanie napraw dźwigów osobowych usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe w 2016 i 2017 roku.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2015-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacji, usuwanie awarii oraz wykonywanie napraw dźwigów osobowych usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe w 2016 i 2017 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji, usuwanie awarii oraz wykonywanie napraw dźwigów osobowych usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe w 2016 i 2017 roku, na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5 i 7. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) utrzymywanie we właściwym stanie technicznym powierzonych do obsługi konserwacyjnej dźwigów (w tym platform dla osób niepełnosprawnych), ujętych w wykazie stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) prowadzenie usług konserwacji dźwigów w zakresie i w sposób ustalony z aktualną instrukcją konserwacji producenta oraz aktualnymi przepisami, 3) obsługę, organizację oraz uczestnictwo w przeglądach okresowych i nadzwyczajnych dokonywanych przez Inspektorat Dozoru Technicznego, 4) odnotowywanie każdorazowo faktu wykonania konserwacji w karcie przeglądu dźwigów oraz w książce eksploatacyjnej dźwigu, 5) wykonywania badań, prób i pomiarów oraz innych czynności potrzebnych do ustalenia stanu technicznego urządzenia, a wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego, 6) zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii przez całą dobę (i w dni wolne od pracy), w terminie do 2 godzin -od momentu zgłoszenia awarii na telefon. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły, termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Termin ten może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień wolny od pracy, Wykonawca pobiera zlecenie pisemne pierwszego dnia roboczego po tym dniu, 7) natychmiastowe reagowanie na zawiadomienie Zamawiającego lub zgłoszenie telefoniczne o zaistnieniu wyjątkowego zdarzenia (np. utknięcia człowieka w windzie) w celu usunięcia niebezpieczeństwa zagrożenia życia lub zdrowia osób lub mienia, 8) wykonywania niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania dźwigów osobowych napraw z wymianą zużytych części. Każdorazowo wymontowane, zużyte części, winny być przedstawione do wglądu Zamawiającemu w celu możliwości potwierdzenia ich faktycznej wymiany, 9) dostarczenia, po wykonaniu wymiany zużytych części dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami, 1) Średnia ilość Rg, z ostatnich 3 lat: a) Średnia ilość Rg w ostatnim roku wynosiła w przybliżeniu: - 245 Rg /rocznie - dla drobnych napraw dźwigów, - 2060 Rg / rocznie - dla usług konserwacji. Podana średnia ilość Rg ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3. Zakres prac określają: 1) Wykaz adresowy dźwigów - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, 2) Wykaz czynności będących w zakresie konserwacji dźwigów łącznie z kosztami materiałów - załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Wykaz napraw dźwigów osobowych na terenie AN 5 i 7 oraz na terenie AN 1 (ul. Meissnera 7,9,11,13) - załącznik nr 9 do SIWZ, 4. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. a) Za konserwację bieżącą oraz usuwanie awarii dźwigów (w zakresie określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ), Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. Koszt czynności konserwacyjnych występujących rzadziej niż 1 raz w miesiącu należy uwzględnić w miesięcznej stawce za konserwację proporcjonalnie do częstotliwości występowania. b) Za naprawy dźwigów (w zakresie określonym w Załączniku nr 9 do SIWZ), rozliczanie nastąpi kosztorysem powykonawczym, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNPnRPDE, KNR 7-34, KNR, KNNR) oraz stawkę Rg i narzuty podane przez Wykonawcę w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, rozliczane będą według średnich cen krajowych zawierających koszty zakupu opublikowanych w wydawnictwach SEKOCENBUDU dla województwa mazowieckiego aktualnych dla okresu wykonania naprawy. Materiały niestandardowe nie ujęte w wydawnictwach SEKOCENBUDU będą rozliczane na podstawie faktury zakupu. Ich ceny muszą zostać zweryfikowane przez odpowiedniego inspektora nadzoru i zatwierdzone przez odpowiedniego kierownika Administracji Nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 1) Cena brutto stawki robocizny za roboty rozliczane kosztorysem powykonawczym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach