Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
- Data zamieszczenia: 2018-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Strzelców Bytomskich 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. +48323513364, fax. +48323513369
REGON: 276902504 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług kompleksowej obsługi informatycznej dla SRK S.A. Oddział w Suszcu KWK „Krupiński” wraz z utrzymaniem sprawności technicznej eksploatowanego sprzętu informatycznego” w latach 2018-2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług kompleksowej obsługi informatycznej dla SRK S.A. Oddział w Suszcu KWK „Krupiński” wraz z utrzymaniem sprawności technicznej eksploatowanego sprzętu informatycznego” w latach 2018-2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. Formularz cenowy – załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące osób z minimalnym wynagrodzeniem – załącznik nr 4 do druku „OFERTA” 7. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ : 1. Oświadczenie z tytułu udzielonej gwarancji zawarte w druku OFERTA zgodnie z zapisami określonymi w pkt II ppkt. 1 Załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Kopia certyfikatu o którym mowa w pkt. II ppkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 3. „Kartę Gwarantowanych Poziomów Świadczenia Usług” o której mowa w pkt. II ppkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 1 – wzór dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-22 - Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład systemu RATUSZ zainstalowanego w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój
Dodano: 2024-02-15 - Usługa opieki serwisowej nad systemem Quorum wraz z rozszerzeniem funkcjonalności i dostawą licencji na oprogramowanie QDeklaracje
Dodano: 2023-12-15 - Konserwacja oraz stały nadzór nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy LogicSynergy Sp. z o.o. w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e - lab
Dodano: 2023-11-15 - Usługa objęcia nadzorem autorskim posiadanych przez Beskidzkie Centrum Onkologii – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej modułów oprogramowania InfoMedica/AMMS
Dodano: 2023-11-09 - Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Akademickiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-31 - Wdrożenie modułu akademiki w Systemie USOS oraz zewnętrznego Systemu hotelowego do obsługi zakwaterowań w Domach Studenckich i Domach Asystenta Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.283.56.2023.EO
Dodano: 2023-09-27 - Kierownik Projektu Wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP w 23 Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz w Narodowym Centrum Krwi
Dodano: 2023-06-22 - RZP/WR/139/22 - przedłużenie asysty technicznej na system ZSI Egeria na okres kolejnych 2 lat: 01.01.2023 r. do 31.12.2024 obejmującej serwis Systemu, konsultacje i doradztwo, modyfikacje Systemu.
Dodano: 2022-12-07