Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIA PORZĄDKU NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO TYCH BUDYNKÓW

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIA PORZĄDKU NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO TYCH BUDYNKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I: Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 – budynek B i C (bez parteru i piwnic), o łącznej powierzchni 1.567,57 m2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany (przy użyciu własnego sprzętu i narzędzi, zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi i zapachowymi oraz przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników) do utrzymywania w czystości: 1) ciągów komunikacyjnych i schodów, 2) pomieszczeń biurowych, 3) toalet, 4) wszelkich innych pomieszczeń znajdujących się w budynkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w załączniku nr 13 część I. CZĘŚĆ II: Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy Pasażu K. Rudowskiego 10, ul. Farnej 8 i Zamurowej 11, o łącznej powierzchni 2.463,36 m2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany (przy użyciu własnego sprzętu i narzędzi, zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi i zapachowymi oraz przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników) do utrzymywania w czystości: 1) ciągów komunikacyjnych i schodów, 2) pomieszczeń biurowych, 3) toalet, 4) wszelkich innych pomieszczeń znajdujących się w budynkach, 5) utrzymania porządku na zewnątrz budynku przy Pasażu K. Rudowskiego 10, 6) utrzymania czystości podczas uroczystości ślubów i jubileuszy w pomieszczeniach USC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w załączniku nr 13 część II. CZĘŚĆ III: Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 (budynek A, B i C), o łącznej powierzchni 4.581,59 m2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany (przy użyciu własnego sprzętu i narzędzi, zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi i zapachowymi oraz przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników) do utrzymywania w czystości: 1) ciągów komunikacyjnych i schodów, 2) pomieszczeń biurowych, 3) toalet, 4) wszelkich innych pomieszczeń znajdujących się w budynkach, 5) utrzymania porządku na zewnątrz tych budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w załączniku nr 13 część III. Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowych części zamówienia: Część I „Szkolna B, C”: Zamawiający zastrzega, że wszystkie czynności opisane w części I „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 13 części I).Wykonawca ma obowiązek wykonywania osobiście, za wyjątkiem ust. 5 – dot. polimeryzacji podłóg (str. 7-8 OPZ). Część II „Pasaż”: Zamawiający zastrzega, że wszystkie czynności opisane w części II „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 13 do części II).Wykonawca ma obowiązek wykonywania osobiście, za wyjątkiem ust. 7 i 8 – dot. mycia okien, prania firan i zasłon oraz polimeryzacji podłóg (str. 9 OPZ). Część III „Szkolna”: Zamawiający zastrzega, że wszystkie czynności opisane w części III „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 13 części III).Wykonawca ma obowiązek wykonywania osobiście, za wyjątkiem ust. 7 i 8 – dot. mycia okien, prania firan i zasłon oraz polimeryzacji podłóg (str. 9 -10 OPZ). Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia – wykonywania wszystkich czynności opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za wyjątkiem: Część I „Szkolna B, C”: ust. 5 – dot. polimeryzacji podłóg (str. 7-8). Część II „Pasaż”: ust. 7 i 8 – dot. mycia okien, prania firan i zasłon oraz polimeryzacji podłóg (str. 9 OPZ). Część III „Szkolna”: ust. 7 i 8 – dot. mycia okien, prania firan i zasłon oraz polimeryzacji podłóg (str. 9 -10 OPZ)] każda wyznaczona osoba zatrudniona była na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Wykaz osób Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z ofertą. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Weryfikacja i kontrola spełnienia powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tego wymogu będą realizowane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy, tj.: W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę (dla części I „Szkolna B, C”, części II „Pasaż” i części III „Szkolna”): W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego (§ 3 ust. 3 projektu umowy) wykonawca zobowiązany jest do złożenia dowodów świadczących o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wezwania. Zamawiający przez dowody świadczące o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę rozumie np.: 1) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia określone są w postaci kar obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej (§ 12 pkt 3 projektu umowy). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 27.08.2018r. do godz. 9:00 w wysokości: część I 500,00 zł brutto część II 6.000,00 zł brutto część III 10.000,00 zł brutto 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: Część I Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 – budynek B i C (bez parteru i piwnic), Część II Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy Pasażu Karola Rudowskiego 10, ul. Farnej 8 i Zamurowej 11 Część III Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 (budynek A, B i C) – znak SPZ.271.34.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 6. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach