Przetargi.pl
Świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane - Urząd Miasta Zakopane oraz jednostek organizacyjnych

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane - Urząd Miasta Zakopane oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane - Urząd Miasta Zakopane oraz jednostek organizacyjnych i obejmuje ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna), ubezpieczenie NNW uczestników imprez kulturalnych, sportowych i sportowo- rekreacyjnych oraz ubezpieczenie NNW wolontariuszy przy organizacji imprez rekreacyjno- sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części zwane w specyfikacji „Zadaniami”: Zadanie nr 1 zamówienia: a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia. b) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. c) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Zadanie nr 2 zamówienia: 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym „Zielona Karta” 2. Ubezpieczenie Auto-casco 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków 4. Ubezpieczenie Assistance Zadanie nr 3 zamówienia: 1. Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych- zakres I 2. Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych- zakres II 3. Ubezpieczenie NNW uczestników imprez kulturalnych, sportowych i sportowo- rekreacyjnych 4. Ubezpieczenie NNW wolontariuszy przy organizacji imprez rekreacyjno-sportowych, sportowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stawia warunek posiadania zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”, a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia : - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczeń stanowi załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ) Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Do oferty należy załączyć formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub poświadczonej kopii: - w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu (na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Do oferty należy załączyć ponadto: a) obowiązujące ogólne warunki ubezpieczenia wraz z kartami produktu o ile są wymagane; b) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 13.1. specyfikacji; c) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 13.3. specyfikacji (jeżeli dotyczy) d) formularz cenowy dla danego zadania - załącznik SIWZ nr 3A, 3B i 3C .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach