Przetargi.pl
Świadczenie usług kompleksowego sprzątania Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie

Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20029 Lublin, ul. Artura Grottgera
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 718 09 07; 718 09 00 , fax. 81 718 09 01
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie
    ul. Artura Grottgera 2
    20029 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 718 09 07; 718 09 00, fax. 81 718 09 01
    REGON: 06174302100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcklubelskie.pl; https://lck.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kompleksowego sprzątania Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu czystości powierzchni obiektu oraz myciu okien, elewacji szklanych i innych szklanych powierzchni, myciu żaluzji i części elewacji ceramicznych, założeniu na belki kolców przeciw ptakom w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a do SIWZ (dotyczy świadczenia usług sprzątania Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie) i 1b do SIWZ (dotyczy świadczenia usługi mycia elewacji Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu uzyskania punktów w kryteriach wyboru oferty określonych w rozdz. XXVI SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) próbki wszystkich materiałów - tkanin, z których będzie wykonana odzież osób wykonujących usługę sprzątania (codzienna i galowa) nie mniejsze niż 15/15 cm wraz ze składem surowcowym i gramaturą (w formie pisemnej, podpisanej przez Wykonawcę – w formie oryginału) oraz projekty całego kostiumu roboczego zarówno codziennego jak i galowego przedstawiające całą sylwetkę z przodu, z boku i z tyłu (np. w formie fotografii, rysunku. Zamawiający nie dopuszcza wizualizacji na nośnikach typu płyta CD, DVD, pendrive) - dotyczy części nr I zamówienia, 2) opis organizacji pracy zespołu, gdzie Wykonawca winien jasno określić strukturę organizacyjną, zakres odpowiedzialności a także odpowiednie możliwości wsparcia. Musi on zawierać informację o zakresie odpowiedzialności wszystkich członków zespołu – osób sprzątających oraz koordynatora, przyporządkowanie zadań do poszczególnych osób. Musi określać jak szybko rozpatrywane będą uwagi Zamawiającego oraz kto za co ponosi odpowiedzialność, a także określać zasady związane z zastępowalnością personelu, w tym jakimi sposobami Wykonawca zapewni zastępowalność osób, uwzględniając kwestie wymaganych badań i szkoleń. Dodatkowo musi wyć w nim wyraźnie wskazana ilość dni w tygodniu, w których osoba nadzorująca pracę zespołu będzie przebywać na miejscu w obiekcie w godzinach od 14.30 do 18.30 sprawdzając poprawność wykonywania zamówienia, nadzorując prace zespołu sprzątającego, zapewniająca kontrolę jakości, eliminację potencjalnych zagrożeń (w formie oryginału) – dotyczy części nr I zamówienia; 3) pisemną koncepcję wykonania usługi wykonania usługi mycia elewacji Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie zwierającą co najmniej elementy określone przez Zamawiającego w rozdz. XXVI SIWZ (w kryterium „koncepcja wykonania” dotyczącym cz. nr II zamówienia) – (w formie oryginału) - dotyczy części nr II zamówienia. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału) zgodnie z propozycją treści zobowiązania zamieszczoną w załączniku nr 10a do SIWZ – w przypadku składania oferty na część nr I zamówienia i/lub 10b do SIWZ – w przypadku składania oferty na część nr II zamówienia. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - Pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy/firmy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę będącego pełnomocnikiem (jeśli pełnomocnikiem został ustanowiony jeden z Wykonawców). Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach