Przetargi.pl
Świadczenie usług kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania czystości hali Targowej przy ul. Targowej 6 w Rzeszowie obejmującego co najmniej: a) sprzątanie obiektu z wszelkich nieczystości (gum, śmieci, itp.), b) sprzątanie posadzek i schodów z częstotliwością zapewniającą czystość oraz bezpieczeństwo dla użytkowników (zamiatanie, mycie ręczne – w miarę potrzeb, mycie maszynowe – w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w okresie letnim, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu w okresie zimowym), c) utrzymanie w czystości ciągów komunikacyjnych, wejść do budynku, wind, parapetów, grzejników, poręczy na klatkach schodowych, drzwi, ościeżnic, balustrad, przestrzeni między stoiskami, konstrukcji metalowych stanowisk handlowych, gablot, tablic informacyjnych, d) utrzymanie w czystości toalety polegające na co najmniej myciu i dezynfekcji umywalek, muszli klozetowych, armatury – minimum raz dziennie (Wykonawca nie uzupełnia środków higienicznych), e) mycie szyb drzwi wejściowych, f) utrzymanie w czystości schodów zewnętrznych do piwnicy od strony ul. 8 Marca, g) utrzymanie w czystości terenu przed wejściami do budynku, h) mycie kontenerów na odpady komunalne 2 razy w miesiącu w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień. oraz do bieżącego utrzymania czystości na placach targowych (przy ul. Targowej, Moniuszki, Staszica, Broniewskiego, Kochanowskiego, Wyspiańskiego, Dworaka wraz z drogami wewnętrznymi) i parkingach (przy ul. Kilara, Dworaka), obejmującego co najmniej: a) sprzątanie placu/parkingu z wszelkich nieczystości, śmieci, niedopałków, szkła itp., b) zamiatanie terenu placu/parkingu, c) sprzątanie i mycie stołów bazarowych, d) opróżnianie koszy, e) ugniatanie odpadów w kontenerach Zamawiającego, f) usuwanie zastoisk wodnych z nawierzchni placu/parkingu, g) okresowe koszenie trawy z częstotliwością co najmniej co 3 tygodnie – koszenie dotyczy także terenów przyległych do placu/parkingu w odległości do 1 m; koszenie powinno odbywać się za pomocą lekkiego sprzętu np. kosiarek spalinowych; skoszoną trawę Wykonawca zobowiązany jest wywieźć we własnym zakresie w dniu zakończenia koszenia, h) usuwanie chwastów i przerostów roślin znajdujących się na terenie placu/parkingu oraz po wewnętrznej i zewnętrznej stronie ogrodzenia placu/parkingu, i) grabienie i usuwanie opadłych liści. j) Odśnieżanie nawierzchni oraz likwidowanie gołoledzi, k) Mycie kontenerów na odpady komunalne 2 razy w miesiącu w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień. Bieżące utrzymanie czystości obejmuje także krawężniki i tereny przyległe do placu/parkingu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia pn.: OPZ i formularz cenowy stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. (dostępne w oddzielnych plikach) i wzór umowy wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w kryteriach: „czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości" – zawarte w formularzu OFERTA. 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach