Przetargi.pl
Świadczenie usług kominiarskich

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 870 505 , fax. 748 477 477
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
    ul. Generała Andersa 48
    58304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 870 505, fax. 748 477 477
    REGON: 89133781500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kominiarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości budynkowe oraz lokalowe zarządzane przez Zamawiającego. Usługi wyszczególnione w zadaniach nr 1,2,3,4,5 będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez Zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zadanie nr 1 polega na: - wydawaniu opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych. Opinia winna zawierać m.in. inwentaryzację podłączeń kominowych w opiniowanym pionie z wyznaczeniem wolnych przewodów kominowych, nadających się do wykorzystana dla podłączeń urządzeń (lub wskazaniem innych rozwiązań) oraz szkic sytuacyjny opiniowanych pomieszczeń wraz z umiejscowieniem przewodów kominowych i szczegółowym opisem. Zadanie nr 2 polega na: - wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych (niezależnie od ilości podłączeń). Wykonanie inwentaryzacji winno obejmować: 1) wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych, 2) wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń, 4) badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, 5) badanie ciągu kominowego, 6) sporządzenie szkiców podłączeń, 7) wykaz usterek, 8) inne uwagi, Zadanie nr 3 polega na: - sprawdzaniu przyczyny zadymienia lokali, Zadanie nr 4 polega na: - sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych). Zadanie nr 5 polega na: - badaniu szczelności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych i ilości podłączeń). 2. Zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do: - wydania opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych w ilości ok. 456, - wykonania inwentaryzacji podłączeń kominowych (niezależnie od ilości podłączeń) w ilości ok. 70, - sprawdzania przyczyn zadymienia lokali w ilości ok. 511, - sprawdzenia drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych), w ilości ok. 248, - badania szczelności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych i ilości podłączeń), w ilości ok. 102. Ilości wskazane powyżej mogą ulec zmianie (zmniejszeniu/zwiększeniu), w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby, które będą wykonywały czynności polegające na świadczeniu usług kominiarskich były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn.zm) przez cały okres ich wykonywania. Wymagania, o których mowa wyżej zostały określone w projekcie umowy. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności polegające na świadczeniu usług kominiarskich. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń lub dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 6. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca okaże Zamawiającemu wskazane poniżej oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących przy realizacji przedmiotu zamówienia czynności związane ze świadczeniem usług kominiarskich: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane ze świadczeniem usług kominiarskich, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej, w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: Zadanie 1 - w wysokości 1.500,00 zł. Zadanie 2 - w wysokości 700,00 zł. Zadanie 3 - w wysokości 1.000,00 zł. Zadanie 4 - w wysokości 200,00 zł. Zadanie 5 - w wysokości 150,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do 9 stycznia 2019 r. do godz. 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach