Przetargi.pl
Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia przy ul. Rydygiera 45a we Wrocławiu z podziałem na zadania

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53611 Wrocław, ul. Strzegomska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 717 822 405
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
    ul. Strzegomska 6
    53611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7822300, 7822397, fax. 717 822 405
    REGON: 93000026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.wroclaw.pl/?app=przetargi oraz http://www.mops.wroclaw.pl/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia przy ul. Rydygiera 45a we Wrocławiu z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia przy ul. Rydygiera 45a we Wrocławiu z podziałem zadania. 1.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (7 części), 1.2. Termin i miejsce realizacji zadań 1-7. 1.2.1. Zadania realizowane będą w terminie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. 1.2.2. Zadanie będzie realizowane w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia przy ul. Rydygiera 45a we Wrocławiu (OIK). 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 zadań tj. 2.1 Zadanie nr 1 Pełnienie 132 dwunastogodzinnych dyżurów interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia w dni wskazane przez Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 19:00 i od 19:00 do 7:00. 2.2 Zadanie nr 2 Pełnienie 130 dwunastogodzinnych dyżurów interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia w dni wskazane przez Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 19:00 i od 19:00 do 7:00. 2.3 Zadanie nr 3 Pełnienie 126 dwunastogodzinnych dyżurów interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia w dni wskazane przez Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 19:00 i od 19:00 do 7:00. 2.4 Zadanie nr 4 Pełnienie 123 dwunastogodzinnych dyżurów interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia w dni wskazane przez Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 19:00 i od 19:00 do 7:00. 2.5 Zadanie nr 5 Pełnienie 120 dwunastogodzinnych dyżurów interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia w dni wskazane przez Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 19:00 i od 19:00 do 7:00. 2.6 Zadanie nr 6 Pełnienie 51 dwunastogodzinnych dyżurów interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia w dni wskazane przez Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 19:00 i od 19:00 do 7:00. 2.7 Zadanie nr 7 Pełnienie 48 dwunastogodzinnych dyżurów interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia w dni wskazane przez Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 19:00 i od 19:00 do 7:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3-3.6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 6 - do SIWZ, 2) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 3) Zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 - 3.6 do SIWZ, 4) Do oceny oferty w kryterium: Wykaz „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zadania w pracy interwencyjnej” i „Ilość godzin odbytych szkoleń przez osoby wyznaczone do realizacji zadania w zakresie interwencji kryzysowej i przeciwdziałania przemocy w ostatnich 10 latach” - Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach